اخبار بازی

بازی‌های Horizon: Forbidden West و Spider-Man: Miles Morales برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهند شد

سونی تایید کرده است که بازی‌های Horizon: Forbidden West و Spider-Man: Miles Morales بین نسلی خواهند بود.

بازی Horizon Zero Dawn

آقای جیم رایان، مدیرعامل بخش پلی استیشن، با انتشار پستی در بلاگ پلی استیشن اعلام کرده است که بازی‌های Horizon: Forbidden West ،Spider-Man: Miles Morales و Sackboy: A Big Adventure برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهند شد. همچنین اگر نسخه نسل هشتمی هر یک از این سه را خریداری کنید، نسخه پلی استیشن 5 را به رایگان دریافت خواهید کرد.

لازم به ذکر است که برای خرید نسخه پلی استیشن 5 بازی Spider-Man: Miles Morales باید 69.99 دلار آمریکا پرداخت کنید البته در این پکیج نسخه ریمستر بازی Spider-Man را دریافت خواهید کرد. مدتی است که شایعاتی مبنی بر وجود نسخه ریمستر بازی Spider-Man منتشر شده بود که حالا Insomniac آن را تایید کرده است.

بازی Horizon: Forbidden West برای اولین بار در رویداد PlayStation’s Future of Gaming به نمایش گذاشته شد و تا امروز اطلاعات خاصی درباره داستان بازی منتشر نشده است البته میدانیم که چندین دشمن جدید در مقابل Aloy حضور خواهند داشت. Horizon: Forbidden West در سال 2021 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

بازی‌های Spider-Man: Miles Morales و Sackboy: A Big Adventure هم در تاریخ دوازدهم نوامبر برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا