اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

آپگرید بین-نسلی بازی Horizon Forbidden West رایگان خواهد بود

سونی با عقب‌نشینی از موضع قبلی خود مبنی بر پولی بودن آپگرید بین-نسلی بازی Horizon Forbidden West، اعلام کرده که دارندگان نسخه PS4 می‌توانند بدون هزینه اضافه به نسخه PS5 نیز دسترسی داشته باشند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Horizon Forbidden West

چند روز پیش بود که پیش‌فروش بازی Horizon Forbidden West آغاز شد و کاربران بابت شیوه دریافت آپگرید نسخه پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5، انتقادات شدیدی را به این سیستم وارد کردند. در ابتدا کاربران مجبور بودند تا برای دریافت این آپگرید، نسخه 80 دلاری بازی را تهیه کنند. اما حال شرکت Sony به انتقادات پاسخ داده و اعلام کرده که آپگرید بین-نسلی این عنوان موردانتظار، به‌صورت کاملا رایگان در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن در بیانیه‌ای که بر روی وبلاگ پلی استیشن قرار گرفت، گفت: «قرار بود که پنج‌شنبه گذشته را برای Horizon Forbidden West و تیم شگفت‌انگیز گوریلا بابت عرضه آن تا 18 فوریه 2022، جشن بگیریم. اما کاملا واضح است در خصوص آنچه که با آغاز پیش‌خریدهای خود ارائه دادیم، ناکام ماندیم.

سال گذشته ما وعده دادیم که بروزرسانی رایگان را برای تمام بازی‌های لانچ تایتل بین-نسلی خود، از جمله Horizon Forbidden West، ارائه دهیم. با اینکه تأثیر عمیق پاندمی بازه زمانی عرضه بازی را از آنچه که تصور می‌کردیم عقب‌تر انداخت، اما ما همچنان به قول خود وفا خواهیم کرد: بازیکنانی که Horizon Forbidden West را بر روی پلی استیشن 4 خریداری کنند، می‌توانند بازی را به‌طور رایگان به نسخه پلی استیشن 5 ارتقا دهند.»

رایان همچنین در ادامه تأیید کرد که از حالا به بعد کاربران با پرداخت 10 دلار، قادر به ارتقا دادن نسخه PS4 تمام بازی‌های بین-نسلی سونی (چه به‌صورت فیزیکی و چه دیجیتالی) به نسخه PS5 آن‌ها خواهند بود. این عناوین، مواردی مانند Gran Turismo 7، نسخه جدید God of War یا هر بازی فرست-پارتی دیگری که قرار است در آینده به‌صورت بین-نسلی از سوی استودیوهای پلی استیشن منتشر شود را در بر دارد.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ 18 فوریه 2022 (29 بهمن 1400) برای PS5 و PS4 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا