اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی Horizon Forbidden West تا اوایل 2022 تأخیر خورد

استودیوی Guerrilla Games در جریان افتتاحیه رویداد گیمزکام اعلام کرد که بازی Horizon Forbidden West در تاریخ 18 فوریه 2022 (29 بهمن 1400) منتشر خواهد شد.

بازی Horizon Forbidden West

ماتیژ دی یانگ، کارگردان بازی در یک ویدئوی کوتاه این خبر را به طرفداران اعلام کرد. در حالی که گوریلا گیمز در ابتدا قصد داشت دنباله Horizon را تا پایان 2021 عرضه کند، در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر تأخیر خوردن بازی به‌گوش می‌رسید که حالا سازندگان آن را تأیید کرده‌اند.

دی یانگ می‌گوید که توسعه Horizon Forbidden West در مراحل پایانی است، اما گوریلا گیمز در شرایط پاندمی سلامت اعضای تیم خود را در اولویت قرار داده و تصمیم گرفته تا بازی را در اوایل سال آینده عرضه کند. او همچنین اعلام کرد که کاربران PS4 و PS5 می‌توانند بازی را از هفته آینده پیش خرید کنند.

در همین حال، Horizon Zero Dawn نیز پچ جدیدی را دریافت کرد که امکان اجرا شدن بازی با فریم ریت و رزولوشن بهبود یافته را برای کاربران PS5 فراهم می‌کند. با دانلود این پچ رایگان که Enhanced Performance نام دارد، دارندگان PS5 می‌توانند بازی را در حالت 4K (با فناوری چکربورد) و 60 فریم بر ثانیه اجرا کنند.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ تاریخ 18 فوریه 2022 (29 بهمن 1400) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا