اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی Horizon Forbidden West گلد شد، انتشار اسکرین شات‌های جدید از نسخه پلی استیشن 4

استودیوی گوریلا گیمز تأیید کرده که ساخت بازی Horizon Forbidden West رسما به پایان رسیده و این عنوان اصطلاحا گلد شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Horizon Forbidden West

حدود 5 سال پس از انتشار Horizon Zero Dawn، سونی و استودیوی Guerrilla Games در آستانه عرضه دنباله این عنوان موفق هستند تا بازیکنان را در یک ماجراجویی دیگر با ایلوی همراه سازند. طی روزها و هفته‌های اخیر اطلاعات گسترده‌ای از Horizon Forbidden West به اشتراک گذاشته شده و در حالی که کمتر از یک ماه با عرضه بازی فاصله داریم، سازندگان از گلد شدن آن خبر داده‌اند.

 هر چند استودیوی گوریلا گیمز ابتدا در نظر داشت تا جدیدترین اثر خود را در سال 2021 منتشر کند، اما کووید-19 تاریخ عرضه این عنوان را نیز تحت تأثیر قرار داد و عرضه بازی با چند ماه تأخیر مواجه شد. به هر حال، با پایان ساخت بازی، اکنون همه چیز آماده است تا مراحل تولید و توزیع دیسک‌ها آغاز شود و در نهایت شاهد عرضه Horizon Forbidden West در تاریخ 28 فوریه (29 بهمن) بر روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 باشیم.

علاوه اعلام خبر گلد شدن Horizon Forbidden West، سازندگان همچنین تصاویر جدیدی را از نسخه PS4 Pro این بازی اکشن RPG منتشر کرده‌اند:

بازی Horizon Forbidden West بازی Horizon Forbidden West بازی Horizon Forbidden West بازی Horizon Forbidden West

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا