اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی Horizon Call of the Mountain برای PlayStation VR2 معرفی شد

سونی ساعاتی پیش طی رویداد CES 2022 از Horizon Call of the Mountain به عنوان اولین بازی PlayStation VR2 رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

در حالی که تنها چند هفته تا عرضه بازی موردانتظار Horizon Forbidden West فاصله داریم، سونی طرفداران این مجموعه را با یک رونمایی جدید غافلگیر کرد. بازی Horizon Call of the Mountain یک ماجراجویی تازه در قالب واقعیت مجازی خواهد بود که شما را در نقش یک شخصیت کاملا جدید قرار می‌دهد. البته که Aloy و دیگر شخصیت‌های آشنای دنیای Horizon در این بازی حضور خواهند داشت و پروتاگونیست جدید، آن‌ها را در سفر خود ملاقات خواهد کرد. ون بیک، مدیر استودیوی Guerrilla Games تأیید کرده که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت اصلی بازی اعلام خواهد شد.

استودیوی Firesprite که در اوایل سال 2021 توسط سونی خریداری شده بود، با همکاری گوریلا گیمز مشغول ساخت Horizon Call of the Mountain است و این اولین پروژه آن‌ها بعد از پیوستنشان به جمع استودیوهای فرست پارتی پلی استیشن محسوب می‌شود.

بازی Horizon Call of the Mountain در زمان نامشخصی برای PlayStation VR2 عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید اولین جزئیات نسل بعدی هدست VR پلی استیشن را از اینجا مطالعه کنید.

بازی Horizon Call of the Mountain بازی Horizon Call of the Mountainبازی Horizon Call of the Mountain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا