اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی Horizon 2: Forbidden West در سال 2021 عرضه می‌شود

استودیو Guerrilla Games اخیرا اعلام کرده که تاریخ عرضه بازی Horizon 2: Forbidden West در سال آینده یعنی 2021 خواهد بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Horizon 2: Forbidden West

به‌تازگی ویدئوی جدیدی در صفحه رسمی پلی استیشن منتشر شده که در آن آقای Mathijs de Jonge (کارگردان بازی) توضیحاتی را درباره این عنوان ارائه می‌دهد. به‌گفته او، هدف‌گذاری استودیو گوریلا گیمز برای عرضه Horizon 2: Forbidden West سال 2021 است. آقای Mathijs de Jonge عنوان کرد که تیم سازنده در طی این سال‌ها سخت مشغول کار بر روی این بازی بوده و سازندگان قصد دارند دنباله باارزشی را برای Horizon Zero Dawn خلق کنند.

دنباله این بازی مورد انتظار در جریان رویداد اخیر پلی استیشن 5 معرفی شد. فوربیدن وست بازیکنان را دوباره در نقش قهرمان اصلی نسخه اول یعنی Aloy قرار می‌دهد. به‌لطف قدرت SSD، سازندگان می‌توانند با لودینگ‌های سریع‌تر از همیشه بازیکنان را در جهان بازی غوطه‌ور سازند. همچنین یکی از ویژگی‌های جالب اضافه شده در نسخه دوم، امکان کاوش در اعماق دریا است.

این بازی مورد انتظار در سال 2021 و به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی Horizon 2: Forbidden West را از بازی سنتر مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

‫17 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Kourosh, post: 4785526, member: 47″]
    کاملا نه ولی تاحدودی با شما موافقم.
    [COLOR=rgb(184, 49, 47)]اون قسمتی که موافق نیستم اینه که تاد هوارد بخواد از روش ساخت outer world یا دیسکو الگو بگیره.[/COLOR] بنظر من ساخت بازی AAA با ایندی گیمیزهایی مثل این دوتا زمین تا اسمون متفاوته و انتظار طرفدارها هم متفاوته و اون روش جواب نمیده. آوتر ورلد هم اوایلش خوب بود بعد به سرعت برام تکراری شد. اگر تادهوارد یه بازی مثل اینها بسازه اولین کسی که بهش حمله میکنه منم 😀 ضمنا امکانات تادهوارد هم با ایندی گیمزها زمین تا اسمون فرق میکنه و اتفاقا بنظرم الگو باید روش ساخت ویچر باشه و هدف رو خیلی بزرگ بگیره. خود ویچر رو هم کسی باور نمیکرد با توجه به ساخته های قبلی استدیو همچین چیزی بشه.
    ولی قسمتی که موافقم اینه که در عین اینکه معتقدم از روش ساخت ویچر باید پیروی کنه ولی از خود بازی ویچر نباید الگو بگیره و نباید دنباله رو ویچر باشه. بنظرم اگر TES بعدی بخواد ویچر کلون باشه شکست میخوره. چیزی که تادهاوارد نیاز داره و تواناییش رو هم داره کاریه که چند بار تکرار کرده و باید باز هم تکرار کنه یعنی ساخت یه بازی بزرگتر از بازی قبلش. البته بزرگ که میگم خود بازیه نه سایز نقشه چون اگه به سایز نقشه بود که دگرفال از همه بزرگتر بود. تاد هوارد اگر بتونه کاری که با مورویند کرد و بعد ابلیووین بزرگتر رو ساخت و بعد اسکایریم رو هم بزرگتر از ابلیویون ساخت رو تکرار کنه بنظرم میتونه با TES یا استارفیلد بعدی موفق باشه.
    شما تصور کن یه چیزی بهتر از اسکایریم در محیط خیلی متنوع تر با داستان ها و شاخه های متنوع و ایتم ها جادو ها اسلحه های متنوع و گرافیک بهتر و موسیقی جرمی سول و اتمسفر رویایی و کلی NPC و کوئست و غیره. فرمول همین الان هم دستشه فقط بستگی داره چطوری ازش استفاده کنه. این البته برای TES بود که مبادا ویچر کلون بشه.
    ولی قضیه استارفیلد یخورده فرق میکنه و رسما هیچی ازش نمیدونیم و باید صبر کرد و دید چی میشه.
    [/QUOTE]

    روشی که این دو developer دنبال کردن این هست ” [COLOR=rgb(184, 49, 47)]اول کیفیت دوم کمیت[/COLOR]” یا بقول معروف quality over quantity ، مراحل ساخت بازی های RPG چه مستقل و چه AAA تفاوتی آنچنانی با هم ندارند فقط مقیاس پروژه است که تغییر میکنه وگرنه hierarchy تولید یه

    بازی RPG مشخصه ، برای اولین باره که میشنوم کسی میگه outer world تکراریه ، شاید کم بودن تنوع در طرح دشمن ها و environment اش باعث شده بازی براتون خسته کننده بشه. ولی اول هم از خودتون این سوال را بپرسید آیا شما بدنبال یک بازی شخصیت آفرینی

    استخوان دار می گردین یا یک بازی Open-World با عناصر Sandbox که [COLOR=rgb(184, 49, 47)]وسعت داره ولی عمق نداره [/COLOR][COLOR=rgb(0, 0, 0)]، بازهای Toِdd Howard یه ملغمه از lore هایی هستن که کاملاً از هم گسیخته هستن و تاثیری در جلو بردن داستان ندارن مشکلی که باعث شد بازی که فضای Fallout 4

    برای مخاطب خیلی مصنوعی باشه و بازی عنصر immersion اش را از دست بده در حالیکه این مشکل را در بازی های دیگه شما نمی بینی یه مثال ساده از همین outer worlds شما در شروع بازی اگر لباس دشمنتون را تن کنید واکنش NPC ها به شما تغییر میکنه و بنابر

    انتخاب های شما reaction ها تغییر میکنه، پس Todd Howard اگر میخواهد موفق باشه باید بازی بسازه که بتونه حرف جدیدی برای گفتن داشته باشه چون در این فضای رقابت سنگین که عنوان هایی مثل Cyberpunk 2077 و Elden Ring در اون حضور دارن شانسی

    برای اشتباه دوباره وجود نداره.[/COLOR]

  2. [QUOTE=”Kourosh, post: 4785526, member: 47″]
    کاملا نه ولی تاحدودی با شما موافقم.
    اون قسمتی که موافق نیستم اینه که تاد هوارد بخواد از روش ساخت outer world یا دیسکو الگو بگیره. بنظر من ساخت بازی AAA با ایندی گیمیزهایی مثل این دوتا زمین تا اسمون متفاوته و انتظار طرفدارها هم متفاوته و اون روش جواب نمیده. آوتر ورلد هم اوایلش خوب بود بعد به سرعت برام تکراری شد. اگر تادهوارد یه بازی مثل اینها بسازه اولین کسی که بهش حمله میکنه منم 😀 ضمنا امکانات تادهوارد هم با ایندی گیمزها زمین تا اسمون فرق میکنه و اتفاقا بنظرم الگو باید روش ساخت ویچر باشه و هدف رو خیلی بزرگ بگیره. خود ویچر رو هم کسی باور نمیکرد با توجه به ساخته های قبلی استدیو همچین چیزی بشه.
    ولی قسمتی که موافقم اینه که در عین اینکه معتقدم از روش ساخت ویچر باید پیروی کنه ولی از خود بازی ویچر نباید الگو بگیره و نباید دنباله رو ویچر باشه. بنظرم اگر TES بعدی بخواد ویچر کلون باشه شکست میخوره. چیزی که تادهاوارد نیاز داره و تواناییش رو هم داره کاریه که چند بار تکرار کرده و باید باز هم تکرار کنه یعنی ساخت یه بازی بزرگتر از بازی قبلش. البته بزرگ که میگم خود بازیه نه سایز نقشه چون اگه به سایز نقشه بود که دگرفال از همه بزرگتر بود. تاد هوارد اگر بتونه کاری که با مورویند کرد و بعد ابلیووین بزرگتر رو ساخت و بعد اسکایریم رو هم بزرگتر از ابلیویون ساخت رو تکرار کنه بنظرم میتونه با TES یا استارفیلد بعدی موفق باشه.
    شما تصور کن یه چیزی بهتر از اسکایریم در محیط خیلی متنوع تر با داستان ها و شاخه های متنوع و ایتم ها جادو ها اسلحه های متنوع و گرافیک بهتر و موسیقی جرمی سول و اتمسفر رویایی و کلی NPC و کوئست و غیره. فرمول همین الان هم دستشه فقط بستگی داره چطوری ازش استفاده کنه. این البته برای TES بود که مبادا ویچر کلون بشه.
    ولی قضیه استارفیلد یخورده فرق میکنه و رسما هیچی ازش نمیدونیم و باید صبر کرد و دید چی میشه.
    [/QUOTE]
    در اینکه ویچر جز تاپ ترین های این نسله بحثی نیست اصلا. برای من گه جز ۳ تاس. ولی یه چیزی نگاه نمیکنن، اینه اسکایریم مال دو نسل قبله ! تو اون نسل بتزدا ۲ تا از بهترین rpg ها رو داد که با استاندارد اون موقع فوق العاده از همه بهتر بودن از همه جهت. حتی witcher 2 هم بازی خوبی بود ولی نه در حد اسکایریم اصلا ! لور و کوئست و دنیای بازی و …‌

    این مسل ولی خب نه واقعا 😀 حداقل fallout 4 تغییر لازم رو نداشت. فقط بازیه خوبی بود نه انتظاری که از تاد میرفت. اما تنها بازی بد استودیو فقط76 بوده ! اینا باید همون روند نسل ۷ رو ادامه بدن چیزی در ابعاد اسکایریم ولی با استاندارد نسل جدید. ولی اینکه کپی کنن ؟ بعید میدونم هیچوقت همچین کاری کنن. یه بازیه بد تو تمام این سال ها نمیشه نسخ استودیو رو بست 😀

    یه چیزی در مورد هیلو گفتی 😀 البته چیزی که میگم اصلا شماره ۵ منظورم نیست 😀 همون بازی اصلیا رو میگم
    هیلو از نظر لور تو کل بازیا بعد از elder scrolls و warhammer و warcraft یکی از قوی ترین ها و بزرگترین هاست در کنار mass effect و ویچر. و مسئله دیگه شوتر رو کنسول استاندارد کرد به کنار، تمام سیستم آنلاینی که الان بازی ها استفاده میکنن مثل matchmaking رو اولین بار به وجود آورد. اونم ولی خب حقیقته که این نسل با ۵ افت خیلی سنگینی کرد

  3. [QUOTE=”Kourosh, post: 4785313, member: 47″]
    تاد بخواد و بذارن میتونه بازی خوب بسازه. مورویند و ابلیویون و اسکایریم دلیل خوبیه. مشکل بنظرم در ساختار استدیوست که دست و پاشو بسته. البته خودش بیتقصیر نیست در افتضاح اخیر ولی تقصیرش از نظر من در حد دروغ گفتنهاشه نه در حد تصمیم گیری چون بعیده اختیاراتی در اون حد داشته باشه و بنظرم حتی یکی مثل پیت هاینس که بشدت ازش بدم میاد اختیارات بیشتری نسبت به پروژه های بتزدا داره. ضمنا مالکیت نهایی بتزدا هم بصورت خصوصیه و هرچی رئیس یا روئسای بزرگ بگن همون ساخته میشه. این افتضاح ساختن فال آوت بعد از فال آوت هم دلیلش مشخصه رئیس یا روئسا میبینن خیلی از شرکتها دارن با بازیهای مزخرف انلاین پول پارو میکنن میگن ما چرا نکنیم و دستور صادر میشه. اینجا یکی مثل کوجیما رو میخواست که حضرات رو سرجاشون بنشونه نه تاد هاواردی که کلا از جنجال فراریه و یه زندگی اروم میخواد.
    حالا برگردیم یه شرایط فعلی شما بالا دستی تاد هاوارد هستی و میبینی قضیه پول پارو کردن به این سادگی هم نبود و هرچند الان داری پول پارو میکنی ولی اعتبار شرکت رو به فنا دادی احتمالش زیاده دوباره دست تاد رو باز بذاری که یه سینگل پلیر افلاین درست و حسابی بسازه.
    بنظرم استارفیلد برای بتزدا الان دیگه یه پروژه معمولی نیست و مثلا مثل ساختن یک در میان TES و Fallout نیست که موفقیتش تضمین شده باشه. بتزدا مجبوره که بترکونه و این رو خودشون هم بهتر از هرکسی میدونن.

    زلدا هم اگر همینطوری پیش بره بنظرم یه چیز وحشتناکی دارن میسازن که براحتی مچ هربازی دیگه ای رو میتونه بخوابونه مخصوصا اینکه بازی دارک تر شده.
    [/QUOTE]

    اگر Tod Howard میخواهد عنوان های بعدیش موفق باشن باید همون با همون تفکر و هدفی جلو بره که Tim Cain و Leonard Boyarsky برای ساخت Outer Wrolds سرلوحه ی کارشون قرار دادن ، کمال گرایی و ambitious project را باید کنار بزاره و سعی نداشته باشه که

    trend های روز را کپی کنه ، مثال بارز دیگه اش ZA/UM و عنوان درخشانش Disco Elysium ، استودیوی که تونست با بودجه ای ده ها برابر کمتر از Bethesda یکی از بهترین RPG های تاریخ را بسازه.

    برای رسیدن به این هدف یعنی ساخت یک RPG خوب باید این موارد را طی کنن :

    1- ارتقا، Creation Engine و اطمینان از polish بودن بازی

    2- تقویت AI بازی مخصوصاً companion ها

    3- تقویت روایت داستان و خودداری از وابستگی به plot های lore driven

    4- ایجاد تنوع در side quest ها و حذف radiant quest ها

    5- تقویت dialogue tree

    6- کم کردن مقیاس بازی برای کنترل داشتن بر کیفیت اون

    7- پرهیز از grinding برای لذت بخش کردن بازی

  4. [QUOTE=”vaan 2, post: 4785286, member: 42639″]
    البته تاخیر نسخه اول به خاطر ps4 pro پیش اومد…

    نه داداش اول رو PC عرضه میکنه، بعد شش ماه روی ps5 میاد…
    [/QUOTE]

    چی بگم والله ، دنیای عجیب غریبی شده 😀 وقتی Persoan 4 Golden اول روی PC میاد بجای Switch امکان هر چیزی وجود داره

  5. [QUOTE=”Kourosh, post: 4785295, member: 47″]
    غیر از زلدا احتمال اومدن استارفیلد هم هست که خب هیچی ازش نمیدونیم ولی پتانسیلش رو داره که هم بازی سال بشه و هم افتضاح سال. کلا درصورت انتشار زلدا و استارفیلد با هورایزن 2 در یکسال بنظر من شانسشون بیشتره مخصوصا زلدا که همیشه کاندید اوله و با اطلاعاتی که از شماره اینده اومده بنظرم میتونه یه رکورد تاریخی دیگه بزنه

    هورایزن اگر در این شماره بخواد مثل شماره اول ادامه بده مطمئنا میتونه تجربه لذت بخشی برای من باشه درست مثل شماره اول ولی به هیچ وجه جزو بهترین بازیها قرار نمیگیره و با عدد بخوام بگم برای من از 8/10 بالاتر نمیره.
    ولی اگر تغییرات درست و حسابی در تنوع گیم پلی و ساید کوئست ها و ایتم ها و npc ها داشته باشه اونوقت میتونه یکی از بهترین بازیهای تاریخ باشه.
    [/QUOTE]
    ۲۰۱۷ زلدا همه جوایز رو قلع و قمع کرد و چیزی به هورایزن نرسید ولی این بار فرق داره. نه که زلدا افت کنه ولی هورایزن ۲ می‌تونه خیلی بهتر از یکش باشه. گوریلا از بازی FPS خطی رو آورده بود به بازی جهان باز سوم شخص ماجرایی و تجربه اولش بود. این بار می‌تونن چیز خیلی بهتری رو ارایه بدن. برای من هورایزن خیلی یونیک بود و از مبارزه با ربات‌ها خیلی لذت بردم. مخصوصا وقتی با ربات جدیدی مواجه می‌شدم و رفتارش رو نمی‌شناختم! بهترین بازی نه ولی خاطره انگیز‌ترین بود برام!
    در کنار اسارفیلد و زلدا و الدن رینگ، تو ۲۰۲۱ اومدن RE8 هم قطعیه و اومدن Bayonetta 3 هم محتمله. ریمیک DS هم احتمالش زیاده برای ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده باشه. بازی خوب زیاده برای ۲۰۲۱ و متای نسخه یک هورایزن شد ۸۹. اما نسخه ۲ رو اگر با وسواس بیشتری بسازن و مراحل فرعی بازی بهتر باشه میتونه متای ۹۳-۹۶ بگیره و هر بازی‌ای رو برای GOTY به چالش بکشه.

  6. [QUOTE=”Kourosh, post: 4785295, member: 47″]
    غیر از زلدا احتمال اومدن استارفیلد هم هست که خب هیچی ازش نمیدونیم ولی پتانسیلش رو داره که هم بازی سال بشه و هم افتضاح سال. کلا درصورت انتشار زلدا و استارفیلد با هورایزن 2 در یکسال بنظر من شانسشون بیشتره مخصوصا زلدا که همیشه کاندید اوله و با اطلاعاتی که از شماره اینده اومده بنظرم میتونه یه رکورد تاریخی دیگه بزنه

    هورایزن اگر در این شماره بخواد مثل شماره اول ادامه بده مطمئنا میتونه تجربه لذت بخشی برای من باشه درست مثل شماره اول ولی به هیچ وجه جزو بهترین بازیها قرار نمیگیره و با عدد بخوام بگم برای من از 8/10 بالاتر نمیره.
    ولی اگر تغییرات درست و حسابی در تنوع گیم پلی و ساید کوئست ها و ایتم ها و npc ها داشته باشه اونوقت میتونه یکی از بهترین بازیهای تاریخ باشه.
    [/QUOTE]
    الآن یک موضوع هستش … هیلو و الدن رینگ به فصل جوایز امسال میرسن یا سال 2021 ؟
    اگه گزینه دوم باشه که کار هورایزن بشدت سخت هستش … چون سال بعد احتمالا زلدا رو هم داریم 😀

  7. [QUOTE=”ce7en44, post: 4785308, member: 32710″]
    نسبت به هورایزن 2 دارم میگم، زلدا که اصلاً معلوم نیست سال دیگه بیاد:D
    والا من که غیر از BOTW1 باقی زلداها رو بازی کردم، داستان اصلاً به عنوان نقطه قوتشون مطرح نیست:D (به غیر از ماجورا)
    [/QUOTE]
    اخه وضعیت اینا فرق چندانی که با تیم های گوریلا یا سانتا مونیکا نداره، اونا تازه برای نسل بعد باید گرافیک رو بیشتر کنن و به جزئیات برسن، ولی زلدا رو همون کنسوله، موتور که همونه…مپ بازی هم همون قبلیه هست…دیگه مبنا رو دارن، خیلی کارشون راحت تره…اصلا بعید نیست همین امسال برنامشون بوده! تنها چیزی که مانع این موضوع میشه خود این جریان کروناست که همه جا خبر میاد کلا برنامه هاشون رو بهم زده.

  8. [QUOTE=”Arima Kishou, post: 4785301, member: 110377″]
    واقعا بنظرت Elden Ring در مقابل دنباله زلدا(فرض میگیریم پیشرفت های وحشتناکی نسبت BOTW داشته باشه )
    شانسی داره؟:D
    همون BOTW1 با اینکه داستان نسبت به زلدا های قبلی افت وحشتناکی داشت اون نمرات رو گرفت، این نسخه اگه داستان درست و حسابی باشه که واویلا میشه:D
    [/QUOTE]
    نسبت به هورایزن 2 دارم میگم، زلدا که اصلاً معلوم نیست سال دیگه بیاد:D
    والا من که غیر از BOTW1 باقی زلداها رو بازی کردم، داستان اصلاً به عنوان نقطه قوتشون مطرح نیست:D (به غیر از ماجورا)

  9. [QUOTE=”ce7en44, post: 4785297, member: 32710″]
    Elden Ring چطور؟:-”
    [/QUOTE]
    واقعا بنظرت Elden Ring در مقابل دنباله زلدا(فرض میگیریم پیشرفت های وحشتناکی نسبت BOTW داشته باشه )
    شانسی داره؟:دی
    همون BOTW1 با اینکه داستان نسبت به زلدا های قبلی افت وحشتناکی داشت اون نمرات رو گرفت، این نسخه اگه داستان درست و حسابی باشه که واویلا میشه:دی

  10. [QUOTE=”Kourosh, post: 4785295, member: 47″]
    غیر از زلدا احتمال اومدن استارفیلد هم هست که خب هیچی ازش نمیدونیم ولی پتانسیلش رو داره که هم بازی سال بشه و هم افتضاح سال. کلا درصورت انتشار زلدا و استارفیلد با هورایزن 2 در یکسال بنظر من شانسشون بیشتره مخصوصا زلدا که همیشه کاندید اوله و با اطلاعاتی که از شماره اینده اومده بنظرم میتونه یه رکورد تاریخی دیگه بزنه

    هورایزن اگر در این شماره بخواد مثل شماره اول ادامه بده مطمئنا میتونه تجربه لذت بخشی برای من باشه درست مثل شماره اول ولی به هیچ وجه جزو بهترین بازیها قرار نمیگیره و با عدد بخوام بگم برای من از 8/10 بالاتر نمیره.
    ولی اگر تغییرات درست و حسابی در تنوع گیم پلی و ساید کوئست ها و ایتم ها و npc ها داشته باشه اونوقت میتونه یکی از بهترین بازیهای تاریخ باشه.
    [/QUOTE]
    والا کوروش جان چه امیدی به تاد داری ها:دی
    بعد گند کاری هایی که این نسل زدن بعید میدونم استارفیلد هم مالی باشه.

    زلدا واقعا نشون میده اگه سازنده کار درست باشه روی سیستم ضعیفی مثل سوییچ هم براش کاری نداره بازی انقلابی بزنه.
    واقعا بعید نیست اگه 2021 بیاد، مرده و زنده بازی های اون سال رو له نکنه؛دی

    با تغییراتی که گفتی تماما موافقم، یک مورد دیگه هم داستان شماره اول رو من حقیقتش دوست نداشتم.
    امیدوارم استوری لاین بهتری داشته باشه.

  11. [QUOTE=”Kourosh, post: 4785295, member: 47″]
    غیر از زلدا احتمال اومدن استارفیلد هم هست که خب هیچی ازش نمیدونیم ولی پتانسیلش رو داره که هم بازی سال بشه و هم افتضاح سال. کلا درصورت انتشار زلدا و استارفیلد با هورایزن 2 در یکسال بنظر من شانسشون بیشتره مخصوصا زلدا که همیشه کاندید اوله و با اطلاعاتی که از شماره اینده اومده بنظرم میتونه یه رکورد تاریخی دیگه بزنه

    هورایزن اگر در این شماره بخواد مثل شماره اول ادامه بده مطمئنا میتونه تجربه لذت بخشی برای من باشه درست مثل شماره اول ولی به هیچ وجه جزو بهترین بازیها قرار نمیگیره و با عدد بخوام بگم برای من از 8/10 بالاتر نمیره.
    ولی اگر تغییرات درست و حسابی در تنوع گیم پلی و ساید کوئست ها و ایتم ها و npc ها داشته باشه اونوقت میتونه یکی از بهترین بازیهای تاریخ باشه.
    [/QUOTE]
    Elden Ring چطور؟:-“

  12. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4785213, member: 122954″]
    البته اگه تو این وضعیت فعلی دنیا نره تا 2022. 😀 نسخه اولم یه سال عقب افتاد اگه یادتون بیاد.
    [/QUOTE]
    البته تاخیر نسخه اول به خاطر ps4 pro پیش اومد…

    [QUOTE=”EAST2WEST, post: 4785219, member: 37616″]
    همیشه مثبت فکر کن شما ، ایشالله 2022 خبر پورتش به PC را خودت میدی… :-”
    [/QUOTE]

    نه داداش اول رو PC عرضه میکنه، بعد شش ماه روی ps5 میاد…

  13. [QUOTE=”vaan 2, post: 4785212, member: 42639″]
    اگه زلدا نیاد… امیدوارم آنقدر پیشرفت کرده باشه بازی که بتونه باهاش رقابت کنه… این رو برای این نمیگم که مثلا گوتی بشه…
    بازی بهتر = لذت بیشتر…
    [/QUOTE]
    زلدای جدید که هنوز تاریخ نخورده و در سکوت خبری به سر می‌بره. ولی باز بین زلدای جدید و هورایزن ۲، من برای دومی مشتاق‌ترم!
    [QUOTE=”Cpt. price, post: 4785213, member: 122954″]
    البته اگه تو این وضعیت فعلی دنیا نره تا 2022. 😀 نسخه اولم یه سال عقب افتاد اگه یادتون بیاد.
    [/QUOTE]
    بازی‌های انحصاری PS که همیشه تاخیر می‌خورن ولی امیدوارم نظرشون رو نیمه اول بوده باشه که با تاخیر بیفته نیمه دوم!
    ——————
    ویدیوی توضیحات ماتیس د یون در مورد بازی:
    [MEDIA=youtube]qIyz_7Hz3U4[/MEDIA]

  14. [QUOTE=”SepehrR, post: 4785198, member: 1336″]
    کاندید شماره ۱ بازی سال ۲۰۲۱ 😀
    [/QUOTE]
    اگه زلدا نیاد… امیدوارم آنقدر پیشرفت کرده باشه بازی که بتونه باهاش رقابت کنه… این رو برای این نمیگم که مثلا گوتی بشه…
    بازی بهتر = لذت بیشتر…

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا