اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی Horizon 2: Forbidden West معرفی شد

در جریان رویداد پلی استیشن 5، سونی به‌طور رسمی از بازی Horizon 2: Forbidden West رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی‌ها همراه باشید.

پس از شایعات و حدس و گمان‌های فراوان، استودیو Guerrilla Games از ساخته جدید خود پرده‌برداری کرد. همان‌طور که حدس زده می‌شد، این استودیو در طی این مدت در حال توسعه دنباله یکی از آی پی‌های جدید و محبوب پلی استیشن یعنی Horizon بوده‌است. نسخه دوم این سری که با عنوان Forbidden West شناخته می‌شود، ادامه داستان قهرمان اصلی سری یعنی Aloy را دنبال می‌کند.

در تریلر منتشر شده می‌توانیم بخش‌های مختلفی از محیط گسترده بازی را ببینیم. امکان کاوش در زیر آب نیز برای اولین بار به بازی افزوده شده‌است. گوریلا گیمز در این تریلر انواع جدیدی از دشمنان و محیط‌های تازه‌ای از بازی را با جلوه‌های بصری چشم نواز بر روی کنسول نسل بعدی پلی استیشن به نمایش گذاشت. همچنین خانم اشلی برچ که وظیفه اجرای شخصیت Aloy در نسخه اول را بر عهده داشت، مجددا برای ایفای این نقش بازگشته است.

نسخه اول این سری پس از عرضه در سال 2017، موفق به فروشی 10 میلیونی شد. بازی Horizon 2: Forbidden West در تاریخ نامعلومی برای PlayStation 5 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا