اخبار بازی

HomeFront 2 می تواند فروش بالایی داشته باشد

فروش 2.4 میلیونی و میانگین نمره 70 HomeFront توانست شرکت THQ را قانع کند که شماره دوم HomeFront را بسازد ولی این بار شرکت به جای استفاده از استودیو Kaos از یک استودیو دیگر که تجارب بیشتری در ساخت بازی های FPS داشت استفاده کرد. آقای Avbi Yerli نایب رییس شرکت Crytek در گفتگویی اذعان داشت که شماره دوم این بازی می تواند به فروش بیشتری نسبت به نسخه اول برسد.

ایشان در گفتگویی که با سایت GI InterNational در همایش GDC داشتند در این مورد گفته اند که: "همه ما این IP را به خوبی می‌شناسیم. شماره اول بازی با اینکه در سایت متاکریتیک میانگین خوبی نداشت ولی توانست در میان رقبای خود به فروش خوبی برسد و من فکر می‌کنم که با استفاده از کیفیت کارهای Crytek و هم‌چنین بازاریابی بهتر بتوانیم فروشی بیشتری برای این بازی کسب کنیم. "

آقای Button-Brown که در این گفتگو شرکت می کرد، اضافه کرد که: "وقتی شما به نسخه اول بازی و دنیای ساخته شده در آن نگاه می‌کنید و در مورد دنیایی که در بازی دوم ممکن استفاده شود صحبت می‌کنید، جزییاتی که در مورد آن می‌شنوید چیزهایی است که واقعا نمی‌توان در مورد آن اظهار نظر کرد ولی بسیار خوشایند است. "

در هر حال با توجه به پشتیبانی رییس THQ از استودیو Crytek می‌توان انتظار داشت که با یک FPS که کیفیت کارهای Crytek را دارد، مواجه خواهیم شد.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا