اخبار بازی

Homefront توسط Deep Silver خریداری شد؛ ساخت دنباله این سری در یک استدیو جدید

Koch Media، شرکتی که در واقع صاحب Deep Silver است، IP عنوان Homefront را از Crytek خریداری کرده و کارمندان استدیو انگلیسی Crytek UK نیز به Dambuster Studio، استدیو تازه تاسیس Deep Silver واقع در Nottingham منتقل شده‌اند.

 

Crytek تایید کرده که در مذاکره با Koch Media در مورد به دست آوردن حقوق Homefornt و همین طور جابه‌جایی تیم سازنده Homefront: The Revolution از استدیو ناتینگهام Crytek به Koch Media بوده است.

 

رئیس Koch Media، آقای Klemens Kundratitz، در این باره اذعان داشته: "ما از اینکه IP بزرگ دیگری به دنیای Deep Silver پیوسته است، خشنود هستیم و شدیدا به پتانسیل موجود در Homefront: The Revolution باور داریم. همین طور به تیم جدید برای ادامه دادن راهی که در سال‌های گذشته بخشی از آن را پیموده‌اند، اطمینان داریم."

 

از اخبار پیرامون مشکلات مالی Crytek تا فروخته شدن Homefront به Deep Silver می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اوایل همین ماه بود که شایعه شده بود، کارگردان بازی، آقای Hasit Zala، استدیو Crytek UK را پس از منتشر شدن گزارشات مربوط به مشکلات مالی Crytek و کنسل شدن ساخت Ryse 2 ترک کرده است.

چندی پیش نیز Crytek به طور رسمی در مورد گزارشات مربوط به مشکلات مالی خود اظهار نظر کرده و دلیل اصلی آن‌ را ورود این شرکت به یک دوران جابه‌جایی و تبدیل شدن از یک سازنده به ناشر خوانده بود. در این بین، تغییراتی در بخش استراتژی‌های بلند مدت این شرکت صورت گرفته که یکی از تغییرات، نیاز به سرمایه بیشتر بوده و ظاهرا طبق بیانات Crytek، این سرمایه مورد نیاز، به واسطه تزریق سرمایه، فراهم شده بود.

علاوه بر این، گزارش شده بود که کارمندان Crytek UK بالاخره حقوق خود را دریافت کرده‌اند.

 

 

Homefront سرنوشت بسیار جالبی داشته است. این IP در ابتدا توسط Kaos Studios ساخته و توسط THQ نیز منتشر شد که در حال حاضر متاسفانه هیچ کدام از آن‌ها در قید حیات نیستند! سپس توسط Crytek با قیمت نیم میلیون دلار خریده شد و ساخت آن به Crytek UK محول شد که قبلا با نام Free Radical شناخته می‌شد و دچار گذشته بسیار دشواری بود و حال نیز که کارمندان آن به استدیوی جدید نقل مکان کرده‌اند. ظاهرا هر شرکت و استدیویی که دست به این IP زده، به نوعی دچار یک گرفتاری و یا مصیبت شده است!

 

Homefront: The Revolution توسط Crytek UK معرفی و قرار بود که در سال 2015 بر روی PC ،PS4 ،Xbox One ،Mac و Linux عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا