اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

بازی Hollow Knight: Silksong به ایکس باکس و گیم پس می‌آید؛ انتشار تریلر جدید

در جریان رویداد ایکس باکس و بتسدا، بازی Hollow Knight: Silksong بالاخره تریلر جدیدی را دریافت کرد و همچنین اعلام شد که این عنوان از روز اول عرضه، بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hollow Knight: Silksong

شایعات صحت داشتند و دنباله موردانتظار هالو نایت نه‌تنها به کنسول‌های ایکس باکس می‌آید، بلکه مشترکان سرویس Xbox Game Pass بر روی کنسول‌ها و PC از روز عرضه به آن دسترسی خواهند داشت. بازی Hollow Knight: Silksong ابتدا کار خود را به عنوان یک DLC برای بازی قبلی آغاز کرده بود، اما به مرور زمان و با بزرگ‌تر شدن پروژه، برنامه‌های استودیوی Team Cherry تغییر یافت و این عنوان حالا به عنوان یک دنباله کامل منتشر می‌شود.

تریلر جدید محیط‌های خیره‌کننده بازی را در کنار مبارزات با انواع دشمنان به تصویر می‌کشد. Hornet که شخصیت قابل بازی این نسخه محسوب می‌شود، به قلمرو جدیدی سفر کرده و همچنان هدف اصلی او نامعلوم است. بازیکن در طول این سفر با شخصیت‌ها و کوئست‌های جدیدی مواجه خواهد شد و همچنین قابلیت‌های جدیدی را نیز به‌دست خواهد آورد.

هر چند بازی Hollow Knight: Silksong تاریخ عرضه دقیقی را دریافت نکرد، اما اکنون می‌دانیم که این عنوان تا 12 ماه آینده برای کنسول‌های ایکس باکس، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ و سرویس Xbox Game Pass منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا