اخبار بازیکامپیوترنینتندو سوییچ

بازی Hollow Knight: Silksong در E3 2021 حضور نخواهد داشت

به‌تازگی سازندگان بازی Hollow Knight: Silksong عنوان کرده‌اند که برنامه‌ای برای انتشار اطلاعات جدید در E3 امسال ندارند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hollow Knight: Silksong

رویداد E3 2021 کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود و بسیاری از طرفداران Silksong امیدوار بودند تا بالاخره در این رویداد، نمایش جدیدی را از بازی تماشا کنند. اما به‌نظر می‌رسد برای دیدن بازی باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم، چرا که طبق گفته استودیوی Team Cherry، توسعه‌دهندگان بازی برنامه‌ای برای اعلام اخبار جدید در E3 2021 ندارند.

این خبر توسط متیو گریفین که در بخش بازاریابی و نشر استودیو فعالیت می‌کند اعلام شده است. کاربری به نام Echo_The_Shadow در سابردیت r/HollowKnight اسکرین شاتی را از صحبت‌های گریفین در دیسکورد بازی منتشر کرد و اینگونه بود که این خبر به‌سرعت در فضای مجازی پخش شد. آخرین باری که شاهد انتشار اخبار جدیدی از بازی بودیم، حدود 4 ماه پیش در ژانویه امسال بود که سازندگان جزئیاتی را در مورد مبارزات و منطقه جدید بازی یعنی Citadel اعلام کردند.

پیش از این گریفین عنوان کرده بود که خلق محتویات بازی به اتمام رسیده و Hollow Knight: Silksong اکنون در مراحل پایانی تست قرار دارد. اما تاریخ عرضه بازی تنها زمانی اعلام خواهد شد که توسعه‌دهندگان به‌طور کامل از آن اطمینان داشته باشند. بازی Hollow Knight: Silksong در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا