اخبار بازی

حضور بازی Hogwarts Legacy در افتتاحیه رویداد گیمزکام 2022

چیزی تا آغاز رویداد Gamescom 2022 باقی نمانده و از این رو، سازندگان مختلفی طی روزهای اخیر حضور بازی‌های خود را در نمایشگاه امسال تأیید کرده‌اند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hogwarts Legacy

دقایقی پیش، جف کیلی مجری و تهیه‌کننده Opening Night Live (ویژه برنامه افتتاحیه گیمزکام) اعلام کرد که بازی Hogwarts Legacy یکی از عناوین حاضر در برنامه امسال خواهد بود و تریلر جدیدی را دریافت خواهد کرد. این در حالی است که چند روز پیش، استودیوی Avalanche Software از تأخیر خوردن تاریخ انتشار بازی تا اوایل سال 2023 (به‌طور دقیق‌تر، 21 بهمن ماه 1401) خبر داده بود.

گیمزکام 2022 با ترکیبی از فرمت فیزیکی و دیجیتالی برگزار می‌شود و همانند چند سال اخیر، برنامه افتتاحیه Opening Night Live نیز با تهیه‌کنندگی و اجرای جف کیلی باز می‌گردد. گفته شده افتتاحیه گیمزکام امسال میزبان بیش از 30 بازی مختلف است و روز سه‌شنبه، 1 شهریور به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

پیش از این، نمایش عناوین دیگری از جمله High on Life، Sonic Frontiers، آی پی جدید سازندگان بازی Subnautica و همچنین Return to Monkey Island تأیید شده بود. مایکروسافت، یوبیسافت، سگا، وارنر بروز، 2K و باندای نامکو از حاضرین بزرگ گیمزکام 2022 به‌شمار می‌روند و از سوی دیگر، سونی و نینتندو در رویداد امسال غایب خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا