اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Hogwarts Legacy در تعطیلات 2022 منتشر خواهد شد

استودیوی آوالانچ سافتور در پایان یک نمایش مفصل و دیدنی از گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy، اعلام کرد که این عنوان برای تعطیلات پایان سال 2022 برنامه‌ریزی شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hogwarts Legacy

ساعاتی پیش جدیدترین قسمت برنامه State of Play پخش شد و استودیوی Avalanche Software همان‌طور که وعده داده بود، نمایشی طولانی از گیم‌پلی عنوان موردانتظار خود را با طرفداران به اشتراک گذاشت. هاگوارتز لگسی در سده 1800 جریان دارد و شخصیت قابل بازی، در شرایطی خاص و به عنوان یک دانش آموز سال پنجمی به مدرسه علوم و فنون جادو وارد می‌شود. جادوی کهن بازگشته و نیروهایی در تلاشند تا آن را تسخیر کنند. در این میان، شخصیت اصلی داستان که توسط بازیکن خلق می‌شود نیز می‌تواند بازگشت آن را حس کند و در نهایت باید تصمیمی بگیرد که جهان جادو را تغییر خواهد داد.

بازیکنان در کنار شخصی‌سازی قهرمان داستان، مراسم گروه‌بندی را طی می‌کنند پس از ورود به خوابگاه اختصاصی، به تعامل با هم‌کلاسی‌های خود می‌پردازند. کلاس‌های مختلفی برای حضور در آن‌ها وجود دارند که گیاه‌شناسی، سحر و افسون و معجون‌ها، برخی از آن‌ها هستند. سازندگان تأیید کرده‌اند که بازی در سبک اکشن RPG تک‌نفره اپن ورلد بوده و «با وجود اینکه NPCهای همراه می‌توانند در ماجراجویی‌هایتان به شما ملحق شوند، این داستان در مورد میراث خود شماست.»

فعالیت‌های مختلف و متنوعی در بازی دیده می‌شود که ماجراجویی در خارج از قلعه، ملاقات با فروشنده‌ها جهت خرید تجهیزات و مبارزه با ساحره‌ها و جادوگران تاریک، برخی از آن‌ها به‌شمار می‌روند. همچنین در سراسر جهان، پازل‌هایی وجود دارند که توسط مرلین ساخته شده‌اند و در انتظار حل شدن توسط شما هستند. در جهان بازی با انواع و اقسام هیولاها مواجه خواهید شد که برخی از آن‌ها توسط تاریکی تسخیر شده‌اند و امکان نجات و بهبود دادن‌شان در هاگوارتز، وجود دارد.

بازی Hogwarts Legacy در تعطیلات 2022 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا