اخبار بازی

شایعه: بازی Hogwarts Legacy قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود

تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy موضوعی است که در یک ماه گذشته حدس و گمان‌های زیادی درباره‌ی آن پخش شده است. درحالی که تعداد زیادی از خبرنگاران صنعت گیم پیش بینی می‌کردند که Warner Bros انتشار بازی را تا سال 2023 به تاخیر می‌اندازد، این شرکت اخیرا شایعات را رد کرده و اعلام کرد که بازی طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال 2022 منتشر خواهد شد. اکنون شایعه‌ی دیگری توسط یکی از کارشناسان صنعت گیم اعلام شده که طبق آن برادران وارنر قرار است بازی را در سال جاری و در ماه سپتامبر عرضه کنند، همچنین بر اساس این اطلاعات تریلر جدیدی از بازی در اوایل ماه آینده منتشر خواهد شد.

hogwarts-legacy

چرا ممکن است بازی Hogwarts Legacy در سه ماهه‌ی سوم سال 2022 عرضه شود؟

شایعات اولیه‌ی تاخیر این بازی پس از آن شروع شد که Colin Moriarty یکی از کارشناسان صنعت گیم در پادکستی اعلام کرد که بازی ممکن است تا سال 2023 به تاخیر بیفتد. این شایعه بعد از مدتی نادیده گرفته شد چرا که مدیرعامل WarnerMedia یعنی Jason Kilar به طور قطع اعلام کرد که بازی در سال 2022 منتشر خواهد شد. کمی بعد به لطف افشاگر صنعت گیم یعنی AccountNGT، طرفداران احتمال دادند که Hogwarts Legacy در تاریخ مبهمی در سه ماهه‌ی سوم سال منتشر خواهد شد.

اما حالا، AccountNGT جزئیات بیشتری درباره تاریخ انتشار این بازی ارائه کرده است. او علاوه بر افشاگری‌های قبلی خود، اکنون می‌گوید طرفداران باید منتظر عرضه‌ی بازی در ماه سپتامبر 2022 باشند. همچنین او اضافه کرد که تریلر بعدی در ماه فوریه یا مارس، احتمالا در یک رویداد PlayStation showcase نمایش داده خواهد شد. اگر این شایعات درست باشد تریلر قرار است مهارت و توانایی‌های کاراکتر درون بازی را به نمایش بگذارد. نکته‌ی عجیب این است که بعد از بازتاب شایعات اعلام شده در رسانه‌ها، حساب توییتر این افشاگر حذف شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا