اخبار بازی

بازی Hogwarts Legacy بیش از 24 میلیون نسخه فروخته است!

استودیو سازنده بازی Hogwarts Legacy یعنی Avalanche، به تازگی اعلام کرده که جدیدترین بازی آن‌ها از جهان کتاب‌های هری پاتر، موفق شده تا در سال 2023 بیش از 22 میلیون نسخه بفروشد؛ همچنین این عنوان در حدود یک ماهی که از 2024 گذشته است هم 2 میلیون نسخه دیگر فروش داشته تا Hogwarts Legacy با فروش 24 میلیونی به یک موفقیت تجاری تمام عیار تبدیل شود.

بر کسی پوشیده نیست که Hogwarts Legacy پس از تبدیل شدن به پرفروش‌ترین بازی ایالات متحده و بریتانیا، درآمد زیادی را نصیب کمپانی برادران وارنر کرده است. با این حال، پس از فروش 22 میلیون نسخه‌ای این اثر در سال 2023، دیوید زسلاو (مدیرعامل برادران وارنر) اخیرا به نشریه ورایتی گفت که در سال 2024 فروش آن از 24 میلیون نسخه عبور نموده است.

از طرفی، اگرچه Warner Brother Games یا Avalanche بطور رسمی ساخته دنباله Hogwarts Legacy را تایید نکرده‌اند، دیوید حداد، رئیس Warner Brother Games گفت: «یک سری چیزهای دیگر از دنیای هری پاتر در دست ساخت است که هنوز معرفی نشده‌اند.»

این بازی پیش‌تر برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود.

درضمن شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Hogwarts Legacy را در وبسایت بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا