اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید بازی Hogwarts Legacy در سال 2022 منتشر خواهد شد

استودیوی آوالانچ سافتور به طرفداران اطمینان داده که در سال 2022، بالاخره اطلاعات جدیدی را از ساخته جدید خود یعنی بازی Hogwarts Legacy منتشر خواهد کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hogwarts Legacy

پس از معرفی هاگوارتز لگسی در سال گذشته، تیم سازنده و WB Games برای مدت زیادی ساکت بوده‌اند و جزئیات چندانی را با مخاطبان به اشتراک نگذاشته‌اند. اکنون استودیوی Avalanche Software با انتشار توئیت کوتاهی سکوت خود را شکسته، البته نه به نحوه‌ای که طرفداران امیدوار بودند. سازندگان در این توئیت ضمن تبریگ گفتن فصل تعطیلات به طرفداران، اعلام کرده‌اند: «ما مشتاقیم تا در سال آینده اخبار و اطلاعات جدیدی را در مورد Hogwarts Legacy با شما به اشتراک بگذاریم.»

البته که سال 2022 بازه زمانی بزرگ و نسبتا مبهمی است و نمی‌توان به‌طور دقیق گفت در چه زمانی شاهد انتشار تریلر جدید بازی خواهیم بود. Hogwarts Legacy یکی از غایبان بزرگ The Game Awards محسوب می‌شد و مدتی پیش نیز شایعاتی اشاره داشتند که وارنر بروز در لحظات آخر تصمیم گرفته تا نمایش بازی در این مراسم را کنسل کند. به هر حال، طبق برخی شایعات تریلر جدید بازی آماده بوده و به‌زودی منتشر خواهد شد.

بازی Hogwarts Legacy ابتدا برای سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اما سازندگان در اوایل 2021 اعلام کردند که این عنوان اکشن RPG تأخیر خورده و اکنون در زمان نامشخصی از سال 2022 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا