اخبار بازی

بازی Hogwarts Legacy تا سال 2022 تأخیر خورد

با اینکه بازی Hogwarts Legacy در هنگام معرفی برای عرضه در سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اما حال اعلام شده که این عنوان تا سال 2022 تأخیر خورده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hogwarts Legacy

مدت‌ها پس از لیک شدن و انتشار شایعات مختلف، هاگوارتز لگسی در سال گذشته بالاخره معرفی شد. این بازی اکشن آر پی چی که توسط استودیو Avalanche Software و تحت لیبل Portkey Games توسعه داده می‌شود، قرار بود در سال 2021 عرضه گردد. اما سازندگان بازی ساعاتی پیش اعلام کردند که زمان عرضه بازی تا سال آینده میلادی به تعویق افتاده است.

صفحه توئیتر رسمی Hogwarts Legacy با انتشار پستی ضمن تشکر از حمایت طرفداران، این خبر را اعلام کرد: ” خلق بهترین تجربه ممکن برای تمام ویزاردینگ ورلد و طرفداران بازی‌ها برای ما مهم‌ترین چیز است، بنابراین ما زمانی که بازی به آن نیاز دارد را اختصاص می‌دهیم. هاگوارتز لگسی در سال 2022 منتشر خواهد شد.”

بازی Hogwarts Legacy شما را در نقش یک دانش‌آموز تازه‌وارد به مدرسه ویزاردینگ قرار می‌دهد و بازیکنان را به یک قرن قبل از تولد هری پاتر یعنی صده 1800 خواهد برد. در حال حاضر پلتفرم‌های مقصد رسمی بازی رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا