اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

احتمال لو رفتن تاریخ عرضه Hogwarts Legacy از طریق آرت بوک بازی

به‌تازگی آرت بوک بازی Hogwarts Legacy برای تاریخ 6 دسامبر (15 آذر 1401) لیست شده که ممکن است به تاریخ عرضه این عنوان موردانتظار اشاره داشته باشد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hogwarts Legacy

چند ماه پیش استودیوی Avalanche و WB Games بالاخره با نمایشی جذاب به‌طور کامل از گیم‌پلی Hogwarts Legacy رونمایی کردند. سازندگان همچنین در کنار این نمایش گیم‌پلی، به طرفداران وعده دادند که ساخته اکشن RPG آن‌ها در تعطیلات سال 2022 منتشر می‌شود. اما با توجه به فرا رسیدن نیمه دوم 2022، بسیاری از طرفداران بابت سکوت سازندگان و احتمال به تعویق افتادن تاریخ عرضه بازی نگران هستند.

با این وجود، به‌نظر می‌رسد که بازی Hogwarts Legacy همچنان طبق تاریخ قبلی اعلام‌شده تا پایان 2022 منتشر خواهد شد. آمازون اخیرا صفحه مربوط به خرید آرت بوک رسمی بازی که The Art and Making of Hogwarts Legacy: Exploring the Unwritten Wizarding World نام دارد را بروزرسانی کرده و تاریخ عرضه آن را به 6 دسامبر (15 آذر) تغییر داده است. پیش از این تاریخ 31 دسامبر به عنوان یک تاریخ موقت برای زمان عرضه آرت بوک ثبت شده بود.

باید توجه داشت که بازی‌های ویدئویی و آرت بوک‌ها لزوما همیشه به‌طور همزمان با یکدیگر منتشر نمی‌شود. اما نکته قابل ذکر این است که پیش‌تر اعلام شده بود آرت بوک رسمی دیگر عنوان بزرگ WB Games، یعنی Gotham Knights همزمان با خود بازی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. بنابراین ممکن است 6 دسامبر تاریخ عرضه نهایی هاگوارتز لگسی باشد، اما مثل همیشه برای اطمینان از این موضوع، باید منتظر اعلام رسمی بمانیم.

بازی Hogwarts Legacy تا پایان 2022 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس|اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا