اخبار بازی

کالکشن Hitman Trilogy معرفی شد

به مناسبت سالگرد عرضه بازی Hitman 3، استودیو IO Interactive مجموعه Hitman Trilogy را که شامل سه‌گانه World of Assassination می‌شود، را معرفی کرده است.

در کنار این رونمایی، محتوای سال دوم بازی Hitman 3 هم نمایش داده شد که شامل یک حالت روگ‌لایک جدید با نام Freelancer است که در بهار سال آینده عرضه خواهد شد. در این حالت، خانه امن مامور 47 به بازی اضافه خواهد شد تا بازیکنان بتوانند در آن به تمرین تیراندازی، شخصی‌سازی و یا برنامه‌ریزی برای مراحل بپردازند.

مراحل بازی برای حالت Freelancer بازسازی شده‌اند و شما با NPCهای جدیدی رو به رو خواهید شد. لازم به ذکر است که اگر اسلحه یا ابزاری را به خانه امن مامور 47 برنگردانید، قادر نخواهید بود تا آن را در مراحل بعدی Freelancer استفاده کنید. استودیو IO Interactive امیدوار است تا با افزودن Freelancer، تنوع مراحل و چالش‌های بازی را بالا ببرد.

همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که حالت RayTracing تا پایان سال 2022 به نسخه PC بازی Hitman 3 اضافه خواهد شد و شاهد پیشرفت کیفیت سایه‌ها و بازتاب‌ها در همه مراحل بازی خواهیم بود. در آخر هم نقشه جدیدی با نام Codename: Rocky معرفی شد که در زمان نامعلومی به Hitman 3 خواهد آمد.

کالکشن Hitman Trilogy در تاریخ سی‌ام دی ماه برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس سریز اکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، فروشگاه اپیک گیمز و استیم عرضه خواهد شد و در روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا