اخبار بازی

جزئیات جدیدی از ماجراجویی بعدی «Hitman» تا سال 2018 منتشر نخواهد شد

بعد از جدا شدن «IO Interactive» از «Square Enix»، مطلع شدیم که این استودیو توانسته حقوق مربوط به فرانچایز «Hitman» را برای خود نگه دارد؛ بعد از آن افراد زیادی متعجب بودند که چه اتفاقی برای این سری خواهد افتاد و نسخه بعدی این مجموعه چگونه خواهد بود؟

Hitman

حالا در جدید‌ترین اخباری که منتشر شده است؛ در یک نامه به طرفداران با لانچ «Hitman: Game of the Year Edition»، مدیر عامل IO Interactive آقای «Hakan Abrak» بر موفقیت بازی تاکید کرد و از طرفداران برای پشتیبانی تشکر کرد.

«من همچنین می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم تا بگویم خیلی شما از ممنون هستم، پیشاپیش، از همه کسانی که از ما با خرید نسخه GOTY یا ارتقاء پشتیبانی می‌کنند. حمایت شما به صورت مستقیم به ما کمک می‌کند تا مستقل بودنمان را ادامه دهیم به سمت Hitman بعدی یا فراتر. »

وی اشاره کرد که Hitman هفت میلیون بازیکن از زمان لانچ داشته است؛ هر چند با وجود ساختار اپیزودیک بازی. این به این معنا نیست که کل فصل، هفت میلیون نسخه فروخته است. در مورد نسخه بعدی Hitman، چیزی در حال توسعه است؛ اما ما تا سال آینده اطلاعات بیشتری از آن نخواهیم داشت. به نظر می‌رسد IO Interactive چیزی‌های جالبی در برنامه داشته باشد.

«من می‌خواهم که شما بدانید ما پیشرفت زیادی داریم و ما ویژگی‌های هیجان‌انگیز جدیدی داریم که نمی‌توانیم برای گفتن آنها به شما صبر کنیم. شما باید برای مدت کمی طولانی صبر کنید، همانطور که برنامه نداریم در مورد آن تا زمانی در سال 2018 صحبت کنیم.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا