اخبار بازی

بازی جدید سازندگان Hitman با همکاری Warner Bros منتشر می‌شود

Hitman

پس از جدایی از شرکت اسکوئر انیکس و همکاری برای انتشار Hitman 2 و Hitman HD Enhanced Collection، امروز اعلام شد بازی جدید سازندگان Hitman یعنی استودیو IO Interactive باز هم با همکاری شرکت Warner Bros منتشر می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست این بازی جدید چه عنوانی است با این حال به نظر می‌رسد ارتباطی به مجموعه Hitman نداشته باشد. بیانیه‌ای که پیش از این توسط هاکان ابراک (Hakan Abrak) مدیر اجرایی IO منتشر شده بود بیان می‌داشت این پروژه در یک دنیای جدید جریان داشته و بدین ترتیب مرتبط به مامور 47 نخواهد بود. هیچ گونه زمان انتشار و پلتفرم‌های مقصدی نیز برای آن مشخص نشده و تنها گفته شده بود که این بازی برای کامپیوترهای خانگی و کنسول‌ها در دست تولید قرار دارد.

لازم به یادآوری است پیش از این گزارشات منتشر شده حاکی از آن بودند که استودیو IO Interactive روی یک اثر کاملا جدید مشغول کار است. به نظر می‌رسد پروژه جدید آن‌ها، همین IP جدید باشد. با این وجود کار روی مجموعه Hitman به پایان نرسیده و ظاهرا Hitman 3 هم توسط تیم سازنده در دست ساخت قرار داشته و قرار است باز هم به صورت اپیزودیک عرضه شود. در حال حاضر باید منتظر معرفی و رونمایی از بازی جدید سازندگان Hitman مانده و ببینیم محصول جدید آن‌ها، چه عنوانی خواهد بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE=”hitman68, post: 4646819, member: 67760″]
    هیتمن ها اونقدری بد فروختن که احتمالا یه مدت خبری ازش نشنویم
    [/QUOTE]
    هیتمن با سبک فعلی ساختنش فقط ضرره انصافا هیتمنی که ساختن کیفیت خوبی هم داشت ولی کلا دیگه بازی های مخفی کاری صرف اقبال بهشون کم تر شده حوصله زیادی میطلبه ملت فقط یک اسلحه می‌خوان بزنن تو دل دشمن فروش این بازی ها آنقدر کنه که بهتره یک حالت ریبوت به هیتمن بدن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا