اخبار بازی

Hitman: Absolution برای همه

سلام

امروز آقای کارگردان بازی Hitman: Absolution طی مصاحبه ای با سایت DigitalTrends اعلام کرد قصد دارد بازی را با حفظ هسته اصلی آن ، برای مخاطبین بیشتری قابل دسترس کند.

آقای Tore Blystad گفت :
"شماره های قبلی بازی HITMAN بسیار  دشوار بودند که این امر باعث می شد دنیای خارق العاده بازی برای بسیار از بازیکنان غیر قابل دسترس باشد."
او افزود :
" این کار برای ما بسیار دشوار است که چگونه بازی ای بسازیم ، که هم به طرفداران قدیممان وفادار بمانیم ، هم با تغییراتی بازی را برای مخاطبین جدید مناسب سازی کنیم. سعی شده بازی طرف آسان تری نیز داشته ، اما بازی کماکان دارای اِلمان های hardcore نیز هست."
Blystad در ادامه به بحث در مورد نحوه عملکرد AI در Absolution و فواید استفاده از موتور جدید این شرکت یعنی Glacier 2 صحبت کرد.
او گفت: " ما در این موتور عکس العمل های بسیار قابل باوری را قرار دادیم ، به عنوان مثال اگر شما به یک دشمن درگیری پیدا کنید میتوانید با او وارد مبارزه شوید یا او را به حال خود وا گذارید ، درست مانند کاری که در GTA انجام می شود. با این تفاوت که آنها بازی هایی SandBox هستند ، اما در این بازی تمرکز ما به توانایی های فردیست."

او در مورد خصوصیات بازی گفت :
"در این بازی شما به شخصیت ها بسیار نزدیکید ، پس ما قابل باورترین عمل و عکس العمل ها را برای آنها در قبال شما در نظر گرفته ایم."

بازی Hitman: Absolution سال آینده برای پلتفرم های PC و PS3 و Xbox360 منتشر می شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا