اخبار بازی

Hitman 5…آری یا خیر؟

David Bateson صداگذار مامور 47 در سری بازی های Hitman برای شماره پنجم این بازی کنار گذاشته شد.

Bateson دوبار طی مصاحبه ای با وبسایت TheGamingLiberty به ساخت قسمت پنجم این بازی اشاره کرد.

Bateson گفت: "من با شرکت قرار دادی بستم که به من اجازه نمی دهد در مورد بازی خبری را فاش کنم. بازی برخی تاخیراتی خورده است. اگرچه قابل ذکر است، اگر شما منتظر کوچکترین خبری از بازی حتی یک Artwork هستید، خودتان را آماده کنید!"

وی افزود: "طی تمام سال هایی که با Hitman داشتم، من احساس خشنودی بسیار زیادی می کردم و از شوق و اشتیاقی که طرفداران بازی داشتند، به وجد می آمدم." ادامه داد: "به خاطر همه ی حرف های خوبی که زده شده واقعاً ممنونم. این وفاداری و اشتیاق طرفداران برای بازی نیازی به بازپرداخت با Hitman 5 فوق العاده بهتر از شماره های قبل می باشد. من به Io Interactive به خاطر فشاری که بهشون وارد میشه تا بازی رو تحویل بدن، شک نمی کنم. کاملاً مطمئنم آن ها بازی فوق العاده ای را تحویل خواهند داد."

پیشتر اشاراتی به شماره پنجم این بازی طی پوستر هایی که گرافیست پوستر های سری Kayne & Lynch برای Hitman با یک 2011 بزرگ در زیر آن طراحی کرده بود، شده بود. پس از آن Square Enix شایعات را تکذیب کرد و گفت این پوستر ها هیچ چیزی را نشان نمی دهند و تنها طرحی گرافیکی هستند. پس از مدتی وبسایت Eurogamer نیز به تعطیلات کریسمس 2011 برای Hitman 5 اشاره کرد.

منتظر خبر های بعدی باشید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا