اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

تعداد بازیکنان سه‌گانه Hitman به 50 میلیون نفر رسید، معرفی محتویات جدید برای 2022

استودیوی IO Interactive ضمن معرفی محتویات جدید بازی Hitman 3، اعلام کرد که مجموع تعداد بازیکنان سه‌گانه اخیر این سری به 50 میلیون نفر رسیده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hitman 3

بازی Hitman 3 به‌زودی یک ساله می‌شود و از این رو سازندگان به‌تازگی برخی از برنامه‌های بزرگ خود برای ادامه پشتیبانی از آن را اعلام کرده‌اند. محتویات جدید بازی که تحت Year 2 معرفی شده‌اند، شامل موارد مختلفی از جمله نقشه‌ها، مودها و داستان‌ها جدید می‌شود. یکی از این مودها، Elusive Target Arcade است. بر خلاف مراحل Elusive Targets که مدت زمان محدودی برای تجربه آن‌ها وجود داشت، مود Elusive Target Arcade به‌صورت دائمی به هیتمن 3 اضافه می‌شود و برای همیشه قابل بازی است.

یک آپدیت بزرگ برای بهار سال آینده نیز برنامه‌ریزی شده که جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد. در همین حال، کاربران PC نیز پشتیبانی از VR را در ماه ژانویه (دی/بهمن امسال) دریافت خواهند کرد. قابلیت ری تریسینگ هم برای کاربران این پلتفرم تأیید شده، اما سازندگان زمان دقیقی جز سال 2022 را برای افزودن آن مشخص نکرده‌اند.

 استودیوی IO Interactive علاوه بر معرفی این محتویات، اعلام کرد تا به امروز 50 میلیون میلیون کاربر به تجربه سه‌گانه World of Assassination که ابتدا در سال 2016 با ریبوت Hitman آغاز شده بود، پرداخته‌اند. به گفته IO Interactive در این میان، نسخه سوم بازی که اوایل 2021 عرضه شد، موفق‌ترین نسخه در بین تمام بازی‌های سری هیتمن بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا