اخبار بازیکامپیوتر

انتقال مراحل بازی‌های Hitman به نسخه سوم برای تمام خریداران نسخه‌های قبلی رایگان خواهد بود

استودیو IOI Interactive و اپیگ گیمز با بروزرسانی راهنمای عرضه بازی Hitman 3، اعلام کردند که هیچ کاربری بر روی PC نیاز ندارد تا نسخه‌های قبلی سری را جهت انتقال مراحل آن به نسخه سوم مجددا خریداری کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hitman 3

به‌لطف انحصاری بودن نسخه سوم ریبوت Hitman بر روی فروشگاه Epic، پرسش و پاسخ مربوط به نحوه انتقال مراحل نسخه‌های قبلی بازی هیتمن به نسخه سوم تبدیل به موضوعی پیچیده و گیج‌کننده شده بود. سازندگان از مدت‌ها پیش تأیید کرده بودند که خریداران دو نسخه اول می‌توانند مراحل و پیشرفت‌های خود را بدون هزینه اضافه به نسخه سوم بیاورند. این پروسه برای کاربران کنسولی آسان به‌نظر می‌رسد، اما بر روی رایانه‌های شخصی اوضاع کمی فرق می‌کند.

نسخه سوم Hitman تا مدتی در انحصار فروشگاه اپیک خواهد بود، در حالی که نسخه دوم Hitman اصلا بر روی این کلاینت در دسترس نیست و تنها برای استیم منتشر شده است. این موضوع برای افرادی که نسخه دوم بازی را بر روی استیم در اختیار دارند و می‌خواهند نسخه سوم را از طریق فروشگاه اپیک تهیه کنند، دردسرساز شده بود.

در ابتدا گفته شده بود که کاربران بر روی اپیک استور مجبورند تا مراحل نسخه دوم را مجددا خریداری نمایند. اما خوشبختانه ساعاتی پیش اپیک گیمز و IOI Interactive با انتشار پیامی در توئیتر عنوان کردند که در تلاشند تا با همکاری یکدیگر، امکان انتقال مراحل نسخه‌های قبل بر روی هر پلتفرم دیگر بر روی PC را به‌صورت رایگان فراهم سازند.

البته این قابلیت برای مراحل نسخه دوم چند هفته پس از عرضه Hitman 3 در دسترس خواهد بود. علاوه بر آن، شایان ذکر است که اکسس پس Hitman 1 GOTY برای تمام افرادی که Hitman 3 را در 10 روز اول عرضه خریداری کنند، تعلق خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا