اخبار بازی

هم‌اکنون بازی Hitman 3 در حال ساخت نیست

بازی Hitman 3

خبر ساخت بازی Hitman 3 که در مستند جدید این مجموعه به آن اشاره شد بسیاری از طرفداران Hitman را به وجد آورد. اگرچه اشاره به این بازی بسیار گنگ و مبهم صورت گرفت اما تعداد فراوانی از طرفداران این مجموعه، توسعه نسخه سوم را حتمی می‌دانستند در حالی که متاسفانه این‌طور نبوده و به نظر نمی‌رسد پروژه Hitman 3 در حال حاضر به هیچ شکل قابل لمسی وجود داشته باشد.

دنی او’دوایر (Danny O’Dwyer) که تولید این مستند را برعهده داشته، وضعیت نسخه سوم این سری را پس از انتشار این مستند بدین شکل توضیح داد:

در مستند ما هرگز گفته نشد که بازی Hitman 3 در حال تولید قرار دارد. بلکه تنها این پروژه برنامه‌ریزی شده بود و سازندگان نیز مدل اپیزودیک را برای آن در نظر گرفته بودند. تنها نکته‌ای که در مستند ما مورد تایید قرار گرفت بدین شرح بود که تعدادی از اعضای استودیو کپنهاگ مشغول کار روی پروژه جدیدی هستند که به نظر می‌رسد یک بازی کاملا جدید باشد.

ظاهرا استودیو IO Interactive ایده‌هایی برای نسخه سوم Hitman داشته و حال آن که اکنون هیچ گونه فعالیتی برای ساخت نسخه سوم در استودیو وجود ندارد. اشارات صورت گرفته در مستند مذکور بیان می‌دارد که IO Interactive در حال کار روی بازی جدیدی است. با توجه به این که این استودیو اثر خاصی را به جز Hitman و Kane & Lynch تولید نکرده، ساخت یک بازی جدید توسط آن‌ها می‌تواند بسیار جذاب و قابل توجه باشد.

هم‌چنین از آن جایی که IO Interactive در حال حاضر یک توسعه‌دهنده مستقل به شمار می‌رود مشخص نیست که آن‌ها برای بازی جدیدشان هم به سراغ شرکت Warner Bros یا ناشر دیگری می‌روند یا این که خود تصمیم به انتشار محصول خود می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا