اخبار بازی
موضوعات داغ

بازی Hitman 3 اثر کمپانی IO Interactive با انتشار تریلری معرفی شد

طی رویداد رونمایی از کنسول پلی‌استیشن 5، شاهد معرفی نسخه جدید بازی Hitman 3 از استودیو IO Interactive بوده‌ایم. طبق تریلر منتشر شده داستان مامور 47 این بار در شهر دبی اتفاق می‌افتد و به نظر می‌رسد محوریت مخفی‌کاری های سری بازی های هیتمن در این شماره به اوج خود می‌رسد.

بازی Hitman 3

Senior Community Manager استودیو بازی‌سازی IO Interactive یعنی آقای Travis Barbour در وب‌سایت پلی‌استیشن این گونه بازی Hitman 3 را شرح داد:

«در حقیقت، بازی بعدی ما بازیکنان را تشویق به اکتشاف و انجام بازی به شیوه های گوناگون می کند که نسبت به نحوه عملکردشان امتیاز کسب خواهند کرد. هدف ما این است که بازیکنان با دنیای بازی ارتباط برقرار کنند و نسبت به انتخابات خود آگاه باشند زیرا نتایج و تاثیرات فراوانی در طول بازی رقم خواهد زد.»

باربور در ادامه اضافه کرد مراحل و مکان های نسخه های پیشین به نسخه 3 انتقال پیدا خواهند کرد. او در این مورد جزئیات بیشتری را در اختیار نگذاشت اما گفت:

«ما به امکاناتی که سبب شده تا سه گانه هیتمن را در این نسخه و بدون محدودیت بازی کنیم افتخار می‌کنیم.» در واقعا احتمال می‌رود این قابلیت حکم Legacy Pack DLC را داشته باشند که به نسخه دوم ماموریت های شماره یک هیتمن را اضافه کرد.

جالب است بدانید وقتی مراسم به پایان رسید، IO Interactive تریلر دوم و متفاوت تری را از بازی Hitman 3 به نمایش گذاشت که در پایان تاریخ انتشار بازی را برای 21 ژانویه اعلام کرد. شرکت بازی‌سازی IO Interactive در سال 2016 اولین نسخه از سه گانه هیتمن را منتشر کرد و سپس در سال 2018 نسخه دوم عرضه شد. امسال هم شماره سه و تکمیل کننده این تریلوژی را معرفی کردند.

شما کاربران عزیز می‌توانید دیگر اخبار مربوط به رویداد رونمایی ازکنسول پلی‌استیشن 5 و بازی Hitman 3 را در وب‌سایت بازی‌سنتر مطالعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا