اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی High on Life تا دسامبر 2022 تأخیر خورد

بازی High on Life که برای عرضه در اکتبر امسال برنامه‌ریزی شده بود، به مدت حدود 1 ماه و نیم تأخیر خورده و حالا در تاریخ 13 دسامبر (22 آذر) منتشر خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی High on Life

استودیوی Squanch Games خبر تأخیر این عنوان انحصاری را با انتشار پیامی بر روی حساب توئیتر خود اعلام کردند. سازندگان در مورد این تأخیر گفته‌اند: «در حالی که در تلاش هستیم تا بهترین تجربه گیمینگ ممکن را با High on Life ارائه دهیم، باید اعلام کنیم که تاریخ عرضه بازی تا 13 دسامبر به تعویق افتاده است. تیم ما در Squanch Games هیجان‌زده است تا بازی را در این تاریخ تجربه کنید. بابت حمایت و صبوری شما متشکریم!»

بازی High on Life برای اولین بار مدتی پیش در جریان رویداد ماه ژوئن ایکس باکس معرفی شده بود و نمایش اولیه آن تواست نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. در کنار حال و هوای عجیب و جالب بازی، حس شوخ طبعی خاص این عنوان شوتر اول شخص نیز مورد توجه طرفداران قرار گرفت که به‌طور آشکاری یادآور ساخته‌های جاستین رویلند، صداپیشه مشهور ریک اند مورتی است. رویلند که یکی از موسسین استودیوی Squanch Games به‌شمار می‌آید، در این بازی نیز به عنوان صداپیشه به ایفای نقش می‌پردازد.

بازی High on Life در تاریخ 22 آذر برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس و همچنین سرویس Xbox Game Pass عرضه خواهد شد. طبق اعلام سازندگان، در جریان رویداد افتتاحیه گیمزکام 2022 که قرار است در تاریخ 1 شهریور برگزار شود، عنوان High on Life نیز نمایش خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا