اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی High On Life به محبوب‌ترین عنوان گیم پس تبدیل شد

ساخته جدید جاسیتن رویلند (خالق ریک اند مورتی) موفق شده تا با پشت سر گذاشتن عناوینی مانند Minecraft و Forza Horizon 5، به محبوب‌ترین بازی حال حاضر سرویس گیم پس تبدیل شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی High on Life

چند روزی از عرضه بازی High On Life گذشته و این عنوان محبوبیت کم‌سابقه‌ای را به‌دست آورده است. هر چند بازی با بازخورد چندان خوبی از سوی منتقدان مواجه نشد، اما مشترکان سرویس Xbox Game Pass به گرمی از آن استقبال کرده‌اند. High On Life نه‌تنها اخیرا به محبوب‌ترین بازی گیم پس تبدیل شده، بلکه رکوردهای جالبی را نیز از خود به جا گذاشته است.

مایکروسافت اعلام کرده که بر اساس میزان تعاملات بازیکنان در 5 روز اول عرضه، High On Life بزرگ‌ترین افتتاحیه یک بازی تماما سینگل پلیر بر روی سرویس گیم پس را تجربه کرده است. این بازی همچنین بزرگ‌ترین لانچ در میان عناوین ترد پارتی سرویس، و همچنین بزرگ‌ترین لانچ سال 2022 در میان تمامی بازی‌های سرویس محسوب می‌شود.

مایک فرایدلی، مدیر استودیوی Squanch Games در این خصوص می‌گوید: «این اولین باری بود که بازی خود را بر روی گیم پس عرضه کرده‌ایم. از بابت بازخورد بازیکنان که High On Life را به محبوب‌ترین بازی حال حاضر گیم پس تبدیل کرده‌اند، شگفت‌زده شده‌ایم. ما Squanch Games را با هدف تجربه بازی‌هایی که خودمان آن‌ها را دوست داریم، تأسیس کردیم. اکنون گیم پس به ما کمک می‌کند تا افرادی که به چنین بازی‌هایی علاقه‌مند هستند نیز به تجربه آن‌ها بپردازند.»

این عنوان شوتر کمدی همچنین در هفته اول عرضه، در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های استیم قرار گرفت و عناوین بزرگی از جمله Call of Duty: Modern Warfare 2 و FIFA 23 را کنار زد. بازی High On Life در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس|اس و ایکس باکس وان در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا