اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی HiFi Rush ماه آینده به PS5 می‌آید

تریلر جدید بازی Hi-Fi Rush بالاخره تأیید می‌کند که این عنوان در تاریخ 18 مارچ (28 اسفند) به پلی استیشن 5 می‌آید. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hi-Fi Rush

عنوان Hi-Fi Rush ابتدا در سال 2023 برای ایکس باکس و PC منتشر شده بود. این بازی اکشن موزیک‌محور که توسط منتقدان و مخاطبان مورد ستایش قرار گرفت، حالا برای کنسول PS5 نیز عرضه خواهد شد تا کاربران بیشتری امکان تجربه آن را داشته باشند. مدتی قبل در پی شایعات مولتی پلتفرم شدن برخی از عناوین ایکس باکس، مایکروسافت اعلام کرده بود که 4 بازی فرست پارتی این شرکت برای سایر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

همانطور که از طریق شایعات روزهای گذشته مطلع شده بودیم، یکی از این عناوین بازی Hi-Fi Rush است. این موضوع با انتشاری تریلری که اکنون توسط بتسدا حذف شده، تأیید شد. در همین حال، در جریان نینتدو دایرکت امروز نیز شاهد تأیید عرضه دو بازی Pentiment و Grounded برای نینتندو سوئیچ بودیم. البته بتسدا هنوز عرضه Hi-Fi Rush بر روی نینتندو سوئیچ را تأیید نکرده، اما ممکن است این رونمایی نیز در آینده‌ای نزدیک اتفاق بی‌افتد.

آخرین ساخته استودیوی Tango Gameworks یکی از شگفتی‌های سال 2023 محسوب می‌شد. عنوانی که به‌طور ناگهانی معرفی و بلافاصله شدو دراپ شد و توانست به یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های ایکس باکس در نسل نهم تبدیل شود. در پایان، شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر بررسی بازی Hi-Fi Rush را از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا