اخبار بازی

هیدتاکا میازاکی: به ساختن بازی‌های سخت ادامه خواهیم داد

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring اخیرا در مصاحبه‌ای تازه به رویکرد ویژه این استودیو در خصوص میزان سختی عناوین خود پرداخته و توضیحات جالبی را در این مورد ارائه داده است.

بازی Elden Ring

عناوین استودیوی From Software همیشه به‌خاطر سختی بی‌رحمانه خود شهرت داشته‌اند و از این‌رو، عرضه هر بازی جدید توسط این توسعه‌دهنده ژاپنی بحث و گفتوگوهای زیادی را به‌همراه می‌آورد؛ گفتوگوهایی که البته معمولا نتیجه نهایی معیینی ندارند. اما حالا هیدتاکا میازاکی نیز به عنوان خالق این آثار، صحبت‌های تازه‌ای در این خصوص داشته است.

در جدیدترین اخبار بازی، او در مصاحبه اخیر خود با نیویورکر توضیح داده که چالش‌برانگیز بودن بخش مهمی از تجربه این بازی‌ها محسوب می‌شود و استودیوی فرام سافتور ساخت عناوین سخت را رها نخواهد کرد، چرا که به گفته میازاکی، این بخشی از هویت آن‌هاست.

«ما همیشه در نظر داریم تا کارهای خود را بهبود دهیم، اما در بازی‌های ما، سختی همان چیزی است که به تجربه بازیکنان معنا می‌بخشد. بنابراین در حال حاضر علاقه‌ای به رها کردن ساخت بازی‌های سخت نداریم. این بخشی از هویت ماست.»

میازاکی همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفته: «من هیچوقت بازیکن چندان بامهارتی نبوده‌ام، بنابراین بارها و بارها در بازی‌ها کشته می‌شوم. من می‌خواهم در آثار خود به این سوال پاسخ دهم که اگر قرار است مرگ فراتر یک نشانه شکست باشد، چگونه به آن معنا بدهم؟ چگونه مرگ را به امری لذت‌بخش تبدیل کنم؟»

«من در برابر افرادی که احساس می‌کنند چالش‌های بیش از اندازه‌ای در بازی‌هایم وجود دارند، احساس شرمندگی می‌کنم. من فقط می‌خواهم که بیشترین افراد ممکن لذت غلبه کردن به سختی‌ها را تجربه کنند.»

الدن رینگ، آخرین ساخته میازاکی و فرام سافتور هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و PC در دسترس است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازی های هیدتاکا میازاکی سخت هستن منکر این نیستم ولی به نظرم زیادی دارن این سختی رو بزرگ میکنن الدن که تا الان اسون ترینشون بوده بین بازی های میازاکی (اون حرفشون که گفتن میخوان بازیکن های بیشتری الدن رو بازی کنن این ساده تر بودن رو تایید میکنه ) تا الان به نظرم سخت ترین بازی میازاکی سکیرو بوده چون کاملا وابسته به مهارت هر چند که این بازی اما و اگر ها داره

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا