اخبار بازی

هیدتاکا میازاکی از میزان سختی بازی Elden Ring می‌گوید

کارگردان بازی Elden Ring معتقد است با وجود اینکه تیم سازنده درجه سختی این عنوان را از قصد پایین‌تر نیاورده، بازیکنان بیشتری قادر به تمام کردن آن خواهند بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Hidetaka Miyazaki

بازی‌های استودیوی From Software همیشه به خاطر سختی خود و به چالش کشیدن مهارت بازیکنان شهرت داشته‌اند. حال که به عرضه Elden Ring، جدیدترین اثر این استودیو نزدیک هستیم باری دیگر بحث و گفتگوهای مختلف در خصوص میزان سختی آن شکل گرفته است.

هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring و رئیس استودیوی فرام سافتور به تازگی در مصاحبه‌ای که با وبلاگ رسمی پلی استیشن داشته توضیحاتی را در این مورد ارائه داده و گفته:

«احساس می‌کنم رویکرد ما نه‌تنها در Elden Ring، بلکه در همه این بازی‌ها، این است که طراحی آن‌ها به گونه‌ای باشد که بازیکنان را به غلبه بر سختی‌ها تشویق کند. ما نمی‌خواهیم سختی را به بازیکنان تحمیل سازیم یا صرفا فقط برای اینکه این‌کار را انجام داده باشیم، همه چیز را سخت کنیم.

ما می‌خواهیم که بازیکنان از زیرکی خود استفاده کنند، به بررسی بازی بپردازند، اتفاقاتی که رخ می‌دهد را به خاطر بسپارند، و از اشتباهات خود درس بگیرند. نمی‌خواهیم که بازیکنان احساس کنند به طور ناعادلانه توسط بازی مجازات می‌شوند، چرا که شانس پیروزی در نبردها و پیشرفت کردن وجود دارد.»

او در ادامه توضیح می‌دهد که طراحی اپن ورلد Elden Ring به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با شیوه و سرعت دلخواه خود چالش‌های بازی را پشت سر بگذارند و مواردی مانند المان‌های مخفی‌کاری و دسترسی راحت‌تر به تجربه مولتی پلیر، باعث می‌شود که افراد بیشتری بتوانند این بازی را به اتمام برسانند: «در Elden Ring ما سختی بازی را به طور عامدانه پایین‌تر نیاورده‌ایم، اما فکر می‌کنم که این‌بار افراد بیشتری بازی را تمام خواهند کرد.»

مدتی پیش اعلام شد که ساخت بازی Elden Ring به پایان رسیده و این عنوان برای عرضه در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس آماده خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا