اخبار بازیپلی استیشن 5

صحبت‌های هیدتاکا میازاکی در مورد ریمیک احتمالی بازی Bloodborne

هیدتاکا میازاکی در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرده که فرام سافتور بازی Bloodborne را همانند طرفداران، عزیز و باارزش می‌داند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Bloodborne

رسانه یوروگیمرز به مناسبت رونمایی از تاریخ عرضه DLC بازی Elden Ring، مصاحبه‌ای را با رئیس استودیوی From Software انجام داده که در بخشی از آن، به احتمال ریمیک شدن عنوان بلادبورن اشاره شده است. میازاکی در این مورد گفته: «Bloodborne عنوانی است که ما نیز به اندازه طرفداران خود، آن را عزیز می‌دانیم. دیدن اینکه افراد زیادی هنوز برای این بازی شور و اشتیاق دارند، من را خوشحال می‌کند.»

در سال 2020 شاهد عرضه ریمیک بازی Demon’s Souls بودیم؛ عنوانی که ابتدا برای PS3 منتشر شده بود و دو نسل بعد، توسط بلوپوینت گیمز و Japan Studios برای PS5 بازسازی شد. اما آیا بلادبورن نیز می‌تواند به‌گونه‌ای از سخت‌افزار جدیدتر بهره ببرد که عرضه مجدد آن را توجیه کند؟

سازنده بلادبورن در این مورد می‌گوید: «فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که به این ریمیک‌ها ارزش می‌دهد، داشتن سخت‌افزار جدید است. برای مثال مواردی که نمی‌توانستید با سخت‌افزار نسل‌های قبلی به‌دست آورید، یا روش‌هایی که نمی‌توانستید از طریق آن‌ها حالت‌های صورت به‌خصوصی را رندر کنید. بعضی وقت‌ها سخت‌افزار جدید، این موارد را ممکن می‌سازد.»

«هرچند که به‌نظر من این مهم‌ترین موضوع نیست. اگر کاملا به عنوان یک کاربر به این مسئله نگاه کنم، سخت‌افزار جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از همه بازی‌ها لذت ببرند. بنابراین داشتن یک سخت‌افزار جدید یکی از دلایل ساده باارزش بودن ریمیک‌ها محسوب می‌شود. اما به عنوان یک بازیکن، دسترس‌پذیری نیز برایم اهمیت زیادی دارد. فکر می‌کنم که دسترس‌پذیری می‌تواند عامل تعیین‌کننده برای عرضه یک بازی قدیمی بر روی پلتفرم جدید باشد.»

میازاکی همچنین از بابت اینکه نمی‌تواند به‌طور جزئی‌تر در مورد ریمیک شدن Bloodborne صحبت کند، عذرخواهی کرد. با این وجود، او اشاره کرد که از دیدن درخواست طرفداران برای ریمیک شدن بلادبورن و همچنین حمایت آن‌ها از این عنوان تحسین‌شده، خوشحال است.

در حال حاضر فرام سافتور مشغول توسعه دی ال سی Shadow of the Erdtree است که به گفته میازاکی، بزرگ‌ترین اکسپنشن ساخته شده توسط این استودیو محسوب می‌شود. این دی ال سی در تاریخ 21 جون (1 تیر) منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا