اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

کونامی: هیدئو کوجیما در ساخت ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 نقشی ندارد

کونامی ضمن انتشار جزئیات اندکی از ساخت بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، تأیید کرده که هیدئو کوجیما در روند توسعه این ریمیک نقشی ندارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Metal Gear Solid: Delta Snake Eater

پس از شنیدن چندین شایعه و گمانه‌زنی، شرکت Konami مدتی پیش بالاخره از ریمیک بازی The Metal Gear Solid 3: Snake Eater رونمایی کرد. اکنون یکی از سخنگویان کونامی در صحبت‌های خود با IGN، تأیید کرده که هیدئو کوجیما، خالق سری متال گیر و یوجی شینکاوا، کارگردان هنری سری در ساخت نسخه ریمیک بازی دخیل نیستند.

کونامی گفته: «آن‌ها در ساخت بازی نقشی ندارند. با این‌حال، تیم توسعه برای ساخت ریمیک و سایر پورت‌ها (Metal Gear Solid: Master Collection) سخت تلاش خواهد کرد تا بازیکنان بیشتری در سراسر دنیا، بر روی چندین پلتفرم از این عناوین لذت ببرند.»

چه تیمی در حال ساخت ریمیک است؟

کونامی تأیید کرده که توسعه‌دهندگان داخلی کونامی که در ساخت بازی‌های پیشین سری متال گیر نیز نقش داشتند، سازندگان اصلی این ریمیک محسوب می‌شوند. همینطور استودیوی Virtuos که سابقه کار بر روی سایر بازی‌های متال گیر را در کارنامه خود دارد، به توسعه Metal Gear Solid Delta: Snake Eater کمک می‌کند. پیش از معرفی رسمی بازی نیز شایعاتی در خصوص توسعه یافتن این ریمیک توسط Virtuos شنیده می‌شد، استودیویی که پیش از این بر روی بازی‌هایی مانند آنچارتد 4 و ریمستر دارک سولز کار کرده بود.

در ادامه کونامی در خصوص علت انتخاب شماره سوم سری برای بازسازی توضیح داد: «ما Metal Gear Solid 3: Snake Eater را انتخاب کردیم چرا که تولد بیگ باس (نیکد اسنیک) را به تصویر می‌کشد، چیزی که نقطه شروع سری متال گیر محسوب می‌شود. علت دیگر آن نیز این است که طرفداران بسیاری برای مدت طولانی درخواست بازسازی شدن نسخه سوم بازی را از ما داشته‌اند.»

در پایان، کونامی احتمال ریمیک شدن سایر بازی‌های سری را رد نکرد. کمپانی ژاپنی گفته که بر اساس خواسته بازیکن‌ها، ریمیک شدن نسخه‌های قدیمی‌تر سری را نیز در نظر می‌گیرد. بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در زمان نامشخصی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس |اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا