اخبار بازی

Hideo Kojima: طرفداران جدید MGS می‌بایست از نسخه‌ی سوم آغاز کنند

اگر شما جزء طرفداران جدید سری Metal Gear Solid هستید، خالق این سری یعنی آقای کوجیما به شما پیشنهاد می‌کند که از نسخه‌ی سوم این سری یعنی Metal Gear Solid 3 بازی را آغاز کنید.
او در اظهار نظراتی که در توئیتر داشت، این موضوع را متذکر شد که طرفداران پس از به پایان رساندن نسخه‌ی سوم این سری، باید سراغ نسخه‌ی چهارم آن بروند. او دلیل این کار را وجود کنترل مدرن‌تر در این دو نسخه می‌داند.
کوجیما می‌گوید: "اغلب بازیکنان و طرفداران جدید این سری از من سئوال می‌پرسند که اگر ما می‌خواهیم به تازگی شروع به تجربه‌کردن این سری کنیم، از کدام نسخه شروع کنیم؟ پاسخ من به این‌گونه طرفداران این می‌باشد که از نسخه‌ی سوم این سری یعنی Metal Gear Solid 3: Snake Eater شروع کنند و اگر از این نسخه خوششان آمد، بعد از به پایان رساندن این سری، سریعاً به سراغ نسخه‌ی چهارم این سری بروند. زیرا کنترل این دو نسخه راحت‌تر و مدرن‌تر است. در عناوین MGS 1+2 دوربین به صورت Bird View وجود داشت که برای همگان خوشایند نبود و علاقه‌مندان می‌توانند برای فهم داستان این دو نسخه، به رمان‌های موجود در Legacy Collection مراجعه کنند."
وی افزود: "بازی کردن Legacy Collection برای اشخاصی که به دوربین نسخه‌ی اول عادت ندارند، مطمئناً دشوار خواهد بود. زیرا نمای دو نسخه‌ی اول به صورت Bird View هستند و برای کسانی که سایر بازی‌های TPS و FPS را تجربه کردند، کمی سخت است."
او افزود: "برای افراد جوان، من پیشنهاد می‌کنم که نسخه‌ی Peace Walker را به صورت Co-Op در PSP Online تجربه کنند و لذت ببرند"
عنوان Metal Gear Solid: Legacy Collection که شامل نسخه‌های Metal Gear Solid، Metal Gear Solid 2: HD Edition، Metal Gear Solid 3: HD Edition، Metal Gear Solid: Peace Walker HD Edition، Metal Gear Solid: VR Missions و Metal Gear Solid 4: Trophy Edition می‌باشد، قرار است در تاریخ 9 July به صورت انحصاری بر روی PS3 عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا