اخبار بازی

هیدئو کوجیما در حال کار بر روی یک بازی اکشن جاسوسی نسل بعدی برای پلی استیشن است

 

آقای هیدئو کوجیما اعلام کرده است که استودیو کوجیما یک بازی اکشن جاسوسی نسل بعدی را برای پلی استیشن منتشر خواهد کرد. کوجیما با حضور در آخرین رویداد State of Play شرکت سونی، اعلام کرد که بازی یک IP کاملا جدید و اصلی خواهد بود.

او توضیح داد: تدارکات در حال انجام است، اما تولید به طور جدی در کوجیما پروداکشنز پس از Death Stranding 2 آغاز خواهد شد. ما تجربه گسترده ای با سونی داریم و تقریباً 30 سال است که ژانر جاسوسی را با هم رشد داده ایم. همچنین، سونی نه تنها بازی، بلکه موسیقی و فیلم این پروژه را نیز انجام می دهد. قطعا یک همکاری قوی خواهد بود. من چهلمین سالگرد حرفه تولید بازی خود را جشن خواهم گرفت. من مطمئن هستم که این عنوان نقطه اوج کار من خواهد بود.

او افزود: الان نمی‌توانم خیلی چیزها را به شما بگویم، اما ما قصد داریم فناوری‌های پیشرفته و استعدادها را از سراسر جهان برای ساخت این بازی گرد هم بیاوریم. البته، این یک بازی تعاملی است، اما از نظر ظاهر، داستان، موضوع، بازیگران، بازیگری، مد و صدا در عین حال یک فیلم نیز هست. ما امیدواریم که از موانع بین فیلم و بازی های ویدیویی عبور کنیم.

کوجیما توسط هرمن هالست، رئیس استودیوی پلی استیشن همراهی می‌شد. آقای هالست گفت: من هیجان زده هستم که اعلام کنم که با هم، به عنوان بخشی از مشارکت پلی استیشن و کوجیما پروداکشنز، هیدئو ما را به یک ماجراجویی جدید هیجان انگیز می برد. ماجرایی که سال هاست او را تشویق به اختراع مجدد کرده ام. یک بازی جدید اکشن جاسوسی توسط هیدئو کوجیما. این یکی از ژانرهای مورد علاقه من است، ژانری که امیدوارم با یک دید جدید جسورانه دوباره به آن مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا