اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی‌های ماه دسامبر سرویس PlayStation Now معرفی شدند

ماه دسامبر شروع شده و شرکت Sony به‌طور رسمی از لیست بازی‌های سرویس PlayStation Now برای این ماه رونمایی کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی های دسامبر PlayStation Now

در ماه دسامبر، عناوین قابل توجهی از جمله نسخه کامپلت ادیشن Horizon Zero Dawn و Darksiders III برای مشترکان سرویس PlayStation Now در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین تنها عنوانی که تا زمانی محدود به سرویس اضافه می‌شود، بازی Wreckfest: Drive Hard. Die Last که در تاریخ 31 مِی 2021 (10 خرداد 1400) سرویس را ترک می‌کند.

لیست بازی‌های اضافه شده ماه دسامبر بدین صورت است:

نکته عجیبی که در مورد لیست بازی‌های ماه دسامبر وجود دارد، این است که بازی Horizon Zero Dawn پیش‌تر نیز در ابتدای سال 2020 برای مدت زمان محدودی به این سرویس اضافه شده بود. به هر هر حال، این عنوان در آپریل امسال از میان بازی‌های PlayStation Now برداشته شده بود و حال بدون قرار گرفتن تاریخی برای برداشته شدن آن، همراه با اکسپنشن The Frozen Wilds به سرویس اضافه شده است.

شایان ذکر است که برای تجربه بخش آنلاین بازی‌های سرویس، به اشتراک PS Plus نیازی نخواهید نداشت. همچنین مهلت بازی‌های Resident Evil 7 و Metro Exodus به‌پایان رسیده و این دو عنوان، از سرویس حذف شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا