اخبار بازی

تصاویر جدیدی از بازی Far Cry 6 منتشر شد

شرکت Ubisoft به‌تازگی تصاویر جدیدی را از بازی Far Cry 6 منتشر کرده که جلوه‌های بصری این عنوان را به‌نمایش می‌گذارد. در ادامه با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی‌ همراه باشید.

بازی Far Cry 6-1

یوبیسافت همان‌طور که وعده داده بود، در طی رویداد Ubisoft Forward با انتشار یک تریلر سینماتیک جذاب از فار کرای 6 رونمایی کرد. با اینکه این تریلر اطلاعات چندانی را از گیمپلی به ما نمی‌دهد، اما اسکرین‌شات‌های جدیدی که منتشر شده از طول روند بازی هستند و شامل تعدادی از وسایل نقلیه، محیط‌ها و شخصیت‌ها می‌شوند.

بازی Far Cry 6-2

بازی Far Cry 6-3

بازی Far Cry 6-4

بازی Far Cry 6-5

بازی Far Cry 6-6

بازی Far Cry 6-7

فار کرای 6 بازیکنان را در جریان یک جنگ و فضایی آشوب‌وار قرار می‌دهد. شما باید در نقش شخصیتی به‌نام Dani Rojas، برای مقابله با دیکتاتور حاضر در منطقه یعنی Anton Castillo و پسر او Diego، با هدف آزادسازی جزیره یارا وارد جنگی خونین شده و آن را از اسارت خارج کنید. بازیکنان با استفاده از مجموعه جدیدی از سلاح‌ها، وسایل نقلیه و حیوانات همراه در مرکز این انقلاب قرار گرفته و به مبارزه با رژیم برخاسته موجود می‌پردازند.

بازی Far Cry 6 در تاریخ 18 فوریه سال 2021 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا