اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوتر

آپدیت بعدی بازی No Man’s Sky هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد

استودیوی هِلو گیمز از زمان انتشار بازی No Man’s Sky راهی طولانی را طی کرده است و به لطف آپدیت‌ها و پچ‌های زیادی که برای این بازی منتشر شد، تجربه‌ی این بازی بهتر و بهتر شده است.

آپدیت بزرگ دیگری نیز به نام Origins در هفته‌ آینده منتشر خواهد شد که به گفته‌ی شان موری آغاز فصلی جدید برای این بازی است. موری در پست بلاگ خود نوشت:

چهار سال پیش ما زمانیکه اولین آپدیت بزرگ به نام FOUNDATION را برای بازی No Man’s Sky معرفی کردیم، گفتیم که این بزرگترین آپدیت ما نخواهد بود اما شروعی تازه است، این وعده کاملاً درست بود و برای آپدیت Origins نیز صدق می‌کند. ما این آپدیت را Origins نام‌گذاری کردیم به این دلیل که آغاز فصلی جدید برای بازی No Man’s Sky است همچنانکه این عنوان به رشد و تکامل خود ادامه ‌می‌دهد.

موری در ادامه گفت :

ما مطلع هستیم که طرفدارانNo Man’s Sky   اشتیاق زیادی برای محتوای جدید دارند و در تیم ما نهایت تلاش خود را برای عرضه‌ی این در این سال و شرایط سخت انجام دادیم. ما ساکت بوده‌ایم ولی همیشه به نظرات شما گوش می‌دهیم و تمرکز خود را بر ارتقاء بازی گذاشته‌ایم که تیم ما آن را با تمام وجود دوست دارد.

انتظار می‌رود Origins مانند دیگر آپدیت‌های بازی No Man’s Sky’s رایگان باشد. تاریخ دقیق انتشار این آپدیت مشخص نیست اما می‌دانیم که قرار است در طول هفته‌ی آینده منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا