اخبار بازی

ساخت بازی Helldivers 2 حدود هشت سال طول کشیده است

یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیو Arrowhead، به تازگی فاش کرده که بازی جدید و بسیار موفق آنان، برای «7 سال و 11 ماه و 26 روز» در دست ساخت بوده است.

بازی Helldivers 2 از استودیو Arrowhead هم‌اکنون برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دسترس است و مورد استقبال بی نظیر مخاطبان قرار گرفته است. با وجود برخی مشکلات این اثر در زمان عرضه، اما بازی جدید Arrowhead موفق شده تا به سرعت به آمار خیره‌کننده 155926 بازیکن همزمان در Steam برسد.

در میان همه این هیاهوها پیرامون Helldivers 2، یوهان پیلستد به عنوان مدیرعامل استودیو سازنده، اعلام کرد که این بازی چیزی در حدود 8 سال است که در حال توسعه بوده.

او در توییتی نوشت: « Helldivers 2 بالاخره راه‌اندازی شد، 7 سال و 11 ماه و 26 روز از زندگی‌ام را صرف ساختن یک بازی کردم که واقعا به داستان‌های مضحکی از فیلم‌ها و کتاب‌های موردعلاقه‌ام در دوران کودکی، نزدیک است».

در طول این سال‌ها، Arrowhead مشغول پشتیبانی از نسخه اول این بازی بود و ویژگی‌های جدیدی را به Helldivers 1 اضافه می‌کرد، از نسخه‌های توسعه سافته تا Dive Harder Edition.

درمورد آینده Helldivers 2 هم، سازندگان تایید کردند که دشمنان، بایوم‌ها، اهداف و محتوای داستانی جدیدی را به مرور زمان به این بازی اضافه خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا