اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

بروزرسانی نسل بعدی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice منتشر شد

استودیو Ninja Theory به صورت ناگهانی بروزرسانی نسل بعدی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice را برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر کرد.

استودیو Ninja Theory در حال حاضر به سختی بر روی دنباله این بازی کار می‌کند و اینطور که به نظر می‌رسد الان بهترین موقع برای تجربه Senua’s Sacrifice است. طبق اعلام رسمی ایکس باکس، بروزرسانی نسل بعدی بازی بر روی کنسول‌های ایکس باکس سریز اکس و ایکس باکس سریز اس شامل رهگیری پرتو، حالت رزولوشن، جلوه‌های بصری غنی‌تر و ویژگی‌های بیشتری خواهد بود.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در سال 2017 برای کنسول پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شد و یک سال بعد به ایکس باکس وان آمد. کمی بعد از آن، مایکروسافت استودیو سازنده بازی را خریداری کرد و دنباله آن با نام Hellblade 2: Senua’s Saga را برای ایکس باکس سریز اکس، ایکس باکس سریز اس و رایانه‌های شخصی معرفی کرد. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره Hellblade: Senua’s Sacrifice، نقد آن را در بازی سنتر بخوانید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با پررویی تمام، بازی‌ای که انحصاری PS4 بود رو از چنگش درآوردند، و حالا آپدیت نسل بعد هم نمی‌ذارن سازند‌ه‌ها بدن براش، باتوجه به اینکه خود سازنده‌هاش زمان ساخت بازی کلی از سونی و پلتفرمش تعریف می‌کردند. #طالبیان : این پول چه‌ها که نمی‌کنه!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا