اخبار بازی

بازی Project: Mara عنوان جدید Ninja Theory

بازی Project: Mara

استودیوی Ninja Theory، سازنده عناوین Hellblade: Senua’s Sacrifice، Heavenly Sword و DmC: Devil May Cry اعلام کرده کار بر روی بازی جدیدی به نام Project: Mara را آغاز کرده است.

در یک اعلان خبری، Ninja Theory گفت:

بازی Project: Mara یک نمود واقعی و معقول از هراس روانی خواهد بود، بر اساس تحقیق و پژوهش عمیق و تجربه های واقعی در زندگی افراد، هدف این است که وحشت های روحی را به دقیق ترین و واقع گرایانه ترین روش ممکن، بازآفرینی کنیم. بازی Project: Mara یک عنوان آزمایشی خواهد بود، و نمایش از چیزی که ممکن است روش (medium) جدیدی در داستان گویی باشد.

به نظر می رسد Project: Mara به منبع هایی که بر بازی Hellblade تاثیر گذار بود، رجوع می کند، که بر اساس تحقیات گسترده در موضوع جنون بود. همچنین مشخص نیست که عنوان “پراجک مارا” عنوان خود بازی خواهد بود یا این که یک اسم رمز (codename) برای این عنوان جدید است.

علاوه بر بازی پراجکت مارا، استودیو ی Ninja Theory در حال کار بر روی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 است، یک بازی دیگر که احتمالا به موضوع ضربه روحی می پردازد. این استودیو جزوی از Xbox Game Studios است، پس این بازی به شکل یک عنوان فرست پارتی و انحصاری برای کنسول Xbox و PC عرضه خواهد شد. این عنوان هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Ali Venom, post: 4689448, member: 97585″]
    نینجا تئوری عجیب دست گذاشته روی گرافیک واقع گرایانه! مشخص نیست فیلمه یا بازی!

    [ATTACH type=”full”]127699[/ATTACH]
    [ATTACH type=”full”]127700[/ATTACH]
    [/QUOTE]
    اینا واقعیه یا کامپیوتری؟ آخه تیکه آخر ویدیو که مشخص بود بازی هست، اصلا با این جور در نمیومد

  2. [QUOTE=”g4mer, post: 4689569, member: 133324″]
    فک نمیکنم ارتباطی به سری هل بلید داشته باش وگرنه مراحل ساختشو پیش میبرد نیازی نبود پروژه تیم ساخت مجزایی داشته باش
    بله قرار شکل و ساختار روانشناسی و هل بلید رو داشته باش اما عمیقتر و خیلی دقیق تر به مساله ترس بپردازه اما نه بشکل فقط روانشناسی
    فک میکنم این پروژه رو جدا کردن از هل بلید تا هم کاملا مجزا بتون بهش بپردازن و رشد بدن و هم گیمر انتظار شکل با سیستم فرمت هل بلید رو نداشته باش(برداشت شخصی)
    [/QUOTE]
    علایمی که تو نوشته ها هست مثل terror با علایم سایکوزیس نمیخونه.چون تو سایکوزیس یا روانپریشی ،هذیان ،توهم ،گفتار ناهماهنگ،اجتماع گریزی و … رو دارد که با نوشته هایی که میبینیم بهم نمیخوره و داره تو تصاویر مغزی تحرکاتی نشون میده که خیلی شدیده و این با روانپرشی همخونی نداره
    و علایم به ترس بیشتر میخوره.فکر میکنم این بار میخوان ترس و با روانپرشی هم مخلوط کنن.که میتونه موفق باشه

  3. تریلرش خوب بود ،در زمینه ساختار ذهنی مارا هست که باعث دیوونگی و پریشانیش میشه و مثل اینکه پزشکا دارن روش تحقیق میکنن.
    یه جاش میگه she has placed و بقیش معلوم نیست.داستان چی هست،معلوم نیست.بقیه مکالمات ماته و خط بعدی داره یه چیز دیگه میگه.چی جایگذاری کرده. تو مغزش آیا، یه فردی بوده که روش آزمایشاتی صورت گرفته.
    terror به معنای ترس خیلی زیاد هم هست from ،از چی اینقدر میترسه
    و در خط بعد هم میگه inerable غیر قابل تحمله when either زمانیکه یکی.چی و کی غیر قابل تحمله،حملات عصبی،کی رخ میده.
    ____________
    جالبه ،پتانسیل ساخت بازی ترسناک هم این استودیو ،به نظرم داره. مایکرو میتونه روش تو این زمینه سرمایه گذاری کنه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا