اخبار بازیکامپیوتر

نسخه PC بازی Ninja Gaiden: Master Collection از کیبورد و موس پشتیبانی نمی‌کند

به‌تازگی تهیه‌کننده بازی Ninja Gaiden: Master Collection، آقای فومیهیکو یاسودا تأیید کرده که کاربران PC قادر نخواهند بود این عنوان را با موس و کیبورد تجربه کنند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ninja Gaiden Master Collection

به‌زودی بازی‌های Ninja Gaiden Sigma 2، Ninja Gaiden Sigma و Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge برای اولین بار در قالب یک کالکشن در دسترس مخاطبان رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرند؛ اما تهیه‌کننده بازی اخیرا در صحبت‌های خود با PC Gamers عنوان کرده که نسخه PC بازی تنها با کنترلر قابل بازی است و از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌کند.

هرچند احتمالا بخش بزرگی از بازیکنان نینجا گایدن ترجیح می‌دهند بازی را با کنترلر تجربه کنند، اما رخ دادن چنین اتفاقی در سال 2021 برای یک پورت PC عجیب به‌شمار می‌آید.

آقای یاسودا همچنین مجددا تأیید کرد که نسخه PC بازی از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. با اینحال، این پورت شامل تنظیمات پیشرفته گرافیکی مانند پشتیبانی از مانیتورهای الترا-واید و 120 فریم بر ثانیه نمی‌شود. او اشاره کرد که ممکن است در حین تجربه بازی با نوساناتی در فریم و رزولوشن روبرو شوید. علاوه بر این، با در نظر گرفتن سختی‌های پورت کردن عناوینی که برای کنسول‌های 15 سال پیش طراحی شده بودند، نرخ فریم نسخه PC بازی بر روی 60 قفل خواهد بود.

بازی Ninja Gaiden: Master Collection در تاریخ 10 ژوئن (20 خرداد 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE=”Ludens, post: 4956349, member: 122954″]
    قای فومیهیکو یاسودا تأیید کرده که کاربران PC قادر نخواهند بود این عنوان را با موس و کیبورد تجربه کنند.
    [/QUOTE]
    بهترین کار ممکن
    تنها به این دلیل نتوانستم با pcبازی کنم بخاطر موس وکیبورد یه بار مدرن یک رو با موس و کیبورد تموم کردم با چه دردسری 😐
    الان دیگه نمیدونم میشه تموم بازیهایی که برای pcمیاد میشه با دسته بازی کرد یا نه
    واقعا ناسپاسی هست دسته رو رها کرد روبه موس و کیبورد اورد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا