اخبار بازینینتندو سوییچ

دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild تا بهار 2023 تأخیر خورد

شرکت Nintendo رسما اعلام کرده که دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در زمان اعلام شده قبلی، یعنی سال 2022 عرضه نخواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild 2

پس از معرفی این دنباله موردانتظار در سال 2019، سازندگان تنها یک تریلر از گیم‌پلی بازی را به طرفداران نمایش دادند و در سکوت خبری فرو رفتند. دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild (که هنوز نام کامل آن اعلام نشده) ابتدا برای سال 2022 برنامه‌ریزی شده بود، اما همان‌طور که بسیاری انتظار داشتند، این عنوان با کمی تأخیر منتشر خواهد شد.

ایجی آنوما، تهیه‌کننده سری در یک ویدئوی کوتاه منتشر شده توسط نینتندو اعلام کرد که بازی دارای ویژگی‌های گسترده‌تر و متنوع‌تر، از جمله المان‌های جدید در گیم‌پلی خواهد بود. او بابت این تأخیر از طرفداران عذرخواهی کرد و گفت: «تیم توسعه‌دهنده به‌طور سخت‌کوشانه در حال کار بر روی بازی است تا تجربه بازی را به یک چیز خاص تبدیل کند. بنابراین لطفا کمی بیشتر منتظر بمانید.»

در حال حاضر تاریخ عرضه دقیق‌تری بجز بازه بهار 2023 اعلام نشده و به‌نظر می‌رسد که سازندگان قصد دارند اطلاعات تکمیلی را در زمان دیگری اعلام کنند. نینتندو همچنین نام نهایی بازی را نیز تاکنون اعلام نکرده، چرا که به گفته آن‌ها پسوند بازی به آنچه که قرار است در داستان رخ دهد اشاره دارد و سازندگان فعلا نمی‌خواهند این موارد را لو دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا