اخبار بازیاخبار سینما و تلویزیون

بازیگر کاراکتر ابی در سریال The Last of Us مشخص شد

پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، کیتلین دیور (Kaitlyn Dever) بطور رسمی برای ایفای نقش کاراکتر ابی در فصل دوم سریال تلوزیونی The Last of Us انتخاب شد.

نشریه ورایتی قبلا در گزارشی گفته بود که این بازیگر جوان، درحال تست برای ایفای نقش یک سرباز ماهر با نگاه سیاه و سفید به دنیا و میل به انتقام است اما به نام سریال اشاره‌ای نشده بود؛ اما حالا می‌دانیم که دیور قرار است نقش آنتاگونیست اصلی این فصل را ایفا کند.

این بازیگر که سابقا نامزد جوایز معتبر امی و گلدن گلوب هم شده، در فیلم‌هایی مثل Last Man Standing، Dopesick، Rosaline، Unbelievable و … به ایفای نقش پرداخته است.

کریگ مازین و نیل دراکمن، خالقان سریال، در بیانیه‌ای گفتند: «روند انتخاب بازیگران ما برای فصل دوم، مشابه فصل اول بوده است. ما به دنبال بازیگرانی در سطح جهانی هستیم که روح شخصیت‌ها را در منبع اقتباس اصلی تجسم می‌دهند. هیچ چیز مهم‌تر از استعداد نیست و ما خوشحالیم که بازیگر تحسین‌شده‌ای مانند کیتلین به پدرو، بلا و بقیه اعضای خانواده ما پیوسته است.»

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us قرار بود از اسفند امسال آغاز شود اما به علت شکستگی دست پدرو پاسکال، بازیگر نقش جوئل، ظاهرا تاخیر خورده است، اگرچه سازندگان می‌گویند که سعی دارند همچنان این فصل را تا سال 2025 آماده پخش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا