اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

آمار جدیدی از فروش بازی It Takes Two اعلام شد

طبق اعلام استودیوی هیزلایت، فروش بازی It Takes Two از مرز 7 میلیون نسخه عبور کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی It Takes Two

به دنبال عرضه در سال 2021، بازی It Takes Two بابت گیم‌پلی خلاقانه و طراحی هنری عالی خود مورد ستایش طرفداران و رسانه‌های مختلف قرار گرفت. این اثر پلتفرمر کواپ در فصل جوایز نیز شگفتی‌ساز شد و حتی توانست جایزه بهترین بازی سال را در مراسم‌هایی مانند The Game Awards و D.I.C.E از آن خود کند. اکنون استودیوی Hazelight آخرین آمار از فروش ساخته خود را به اشتراک گذاشته و بازتاب این تعریف و تمجیدها در عملکرد تجاری بازی نیز به‌راحتی قابل مشاهده است .

طبق توئیتی که اخیرا حساب رسمی استودیوی هیزلایت آن را منتشر کرده، بازی It Takes Two تاکنون بیش از 7 میلیون نسخه فروخته است. در فوریه سال 2022 (حدود پنج ماه پیش)، سازندگان از فروش 5 میلیون نسخه‌ای بازی خبر داده بودند و بدین ترتیب، It Takes Two موفق شده تا طی پنج ماه اخیر 2 میلیون نسخه دیگر بفروشد. دست‌یابی به چنین اعداد و ارقامی واقعا تحسین‌برانگیز است؛ به‌خصوص با توجه به اینکه It Takes Two توسط استودیوی مستقلی توسعه یافته که کمتر از ده سال از تأسیس آن می‌گذرد و تنها سابقه ساخت یک بازی دیگر، یعنی A Way Out را در کارنامه خود دارد.

این عنوان در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس و همچنین سرویس Xbox Game Pass Ultimate در دسترس است. در پایان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، بررسی بازی It Takes Two را از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا