اخبار بازی

هدیه ویژه هیولا به مناسبت زادروز فردوسی

اول بهمن، زادروز فردوسی است و به دلیل اهمیت این روز، هیولا برای بازیکنان ایرانی هدیه‌ی ویژه در نظر گرفته‌است. این هدیه، سری بازی‌های گرشاسپ است که به مناسبت زادروز فردوسی، به مدت پنج روز از روز دوشنبه ۱ بهمن تا جمعه ۵ بهمن به صورت رایگان در فروشگاه هیولا عرضه خواهد شد تا پس از سال‌ها بعد از انتشار این بازی، بازیکنان بتوانند دوباره با این سری بازی تجدید خاطره داشته باشند.

حکیم ابوالقاسم فردوسی با سرایش شاهنامه، ادبیات فارسی را وارد مسیر تازه‌ای نمود به نحوی که سال‌ها بعد از سرایش شاهنامه و در عصر حاضر، اساطیر خلق شده در این اثر حماسی، می‌تواند منبع الهامی برای تولید آثاری متعدد در حوزه سرگرمی باشد. استودیو فن‌افزار در سال 1389 با انتشار بازی «گرشاسپ: گرز ثریت» و با الهام گیری از شاهنامه، صنعت بازی‌سازی در ایران را به مرحله جدیدی وارد نمود، به نحوی که این بازی را باید آغازگر موج ساخت بازی‌های با کیفیت و قابل رقابت با عناوین مطرح خارجی نامید. با موفقیت این بازی و ساخت دنباله‌ای بر آن تحت نام «گرشاسپ: راز اژدها»، و ادامه دادن راهی که توسط فن‌افزار و چند شرکت دیگر شروع شده بود، صنعت بازی‌سازی در ایران وارد دوران طلایی خود شد. در سال‌های پیش علاقه‌مندان برای تهیه این عنوان و سایر بازی‌های آن دوران با مشکلات زیادی روبرو بودند ولی با آغاز به کار فروشگاه هیولا، دوستداران بازی‌های ایرانی امکان تجربه سری گرشاسپ و سایر بازی‌های آن دوران را به راحتی و با قیمت مناسب، به دست آورده‌اند.

بازی گرشاسپ عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی و با نمای سوم شخص است که بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) عرضه شد و شما در نقش گرشاسپ، یکی از پهلوانان باستانی شاهنامه، باید در پی یافتن گرز ثریت و نجات مردم خود از دست لشکر آژی‌دهاک، به جدال با دیوها و سربازان تاریکی بروید تا بتوانید روشنایی را به سرزمین تاریخی خونیرَث بازگردانید.

گرشاسپ را باید اولین بازی موفق ایرانی در خارج از کشور دانست که با توجه به کیفیت بالا و فروش مناسب خود در ایران و سطح جهان، طرفداران زیادی پیدا نمود. چندی پیش به مناسبت سالروز آغاز به فعالیت فروشگاه هیولا، سری گرشاسپ با تخفیف ویژه عرضه شده بود و این بار شما از اول تا پنجم بهمن با ورود به سایت هیولا و انجام ثبت‌نام (در صورتی که قبلا ثبت‌نام نکرده‌اید) می‌توانید این بازی‌ها را به صورت رایگان دریافت نمایید تا علاوه بر تجدید خاطره‌ با آن، از انجام بازی لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا