اخبار بازیپلی استیشن 4نینتندو سوییچ

تاریخ عرضه نسخه PS4 و Switch بازی Haven مشخص شد

سازندگان اعلام کرده‌اند که بازی Haven تنها سه روز دیگر یعنی در تاریخ 4 فوریه (16 بهمن) برای PlayStation 4 و Nintendo Switch منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Haven

در اواخر سال گذشته توسعه‌دهندگان بازی‌های مثل Furi و Squids Odyssey ساخته جدید خود یعنی Haven را برای کنسول‌های ایکس باکس (ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وانپلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه کردند. اما حال کاربران نینتندو سوئیچ و پلی استیشن 4 نیز می‌توانند به‌زودی جدیدترین اثر استودیو The Game Bakers را تجربه کنند.

اگر با Haven آشنایی ندارید، باید بدانید که این عنوان به‌صورت تکنفره و کواپ محلی قابل بازی است. در صورت تجربه بازی به‌شکل تکنفره، امکان جابجا شدن آزادانه و Real time بین دو شخصیت اصلی را خواهید داشت. هیوِن داستان زوجی را با نام‌های Yu و Kay روایت می‌کند که در سیاره‌ای صحرایی گیر افتاده‌اند و باید به کمک یکدیگر، با کاوش در محیط منابع مورد نیاز برای زنده ماندن را جمع‌آوری کنند.

بازی یک نقش آفرینی سای فای با داستانی عاشقانه محسوب می‌شود که تنها چند روز قبل از روز ولنتاین عرضه می‌شود. با توجه به تم و حال و هوای رمانتیک Haven، زمان‌بندی عرضه نسخه پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ بازی مناسب به‌نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا