اخبار بازی

Hatsune Miku: Project Diva Future Tone در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد

آخرین شماره از مجله «فامیتسو»، از عرضه دو نسخه متفاوت دیجیتالی از بازی «هاتسونه میکو: پراجکت دیوا فیوتر تون» برای کنسول PS4 در ژاپن خبر می‌دهد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

جزییات این دو نسخه به شرح زیر است:

  • «Hatsune Miku: Project Diva Future Tone – Future Sound» که شامل ۱۲۰ آهنگی که در نسخه کنسول‌های خانگی «هاتسونه میکو پراجکت دیوا» وجود داشته، خواهد بود.
  • «Hatsune Miku: Project Diva Future Tone – Colorful Tone» که ۱۰۰ آهنگ موجود در نسخه‌های آرکید و کنسول دستی 3DS این سری به نام «هاتسونه میکو پراجکت میرای»، را شامل می‌شود.

 

در مجموع این دو نسخه‌ شامل ۲۲۰ آهنگ و ۳۴۰ مدل خواهند بود.

 

نسخه PS4 این عنوان موزیکال با کیفیت ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه اجرا خواهد شد. در این نسخه بازیکنان می‌توانند به صورت همزمان تا ۶ شخصیت را درون موزیک ویدئوها قرار دهند. علاوه بر آن، «هاتسونه میکو: پراجکت دیوا فیوتر تون» اولین عنوان در این سری بازی‌ها است که به بازیکنان اجازه می‌دهد، تنظیمات دسته و دکمه‌ها را تغییر داده و حتی بازیکنان می‌توانند تنظیم کنند که زدن یک دکمه به عنوان چندین ضربه حساب شود.

 

به گفته یکی از مسئولان شرکت «سگا»، بازیکنان می‌توانند مطمئن باشند که هر کدام از این نسخه‌ها با قیمت‌ مناسبی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا