اخبار بازیبازی ها و اپلیکیشن های موبایل

بازی جدیدی از هری پاتر برای موبایل به‌زودی عرضه می‌شود

عنوان Harry Potter: Magic Awakened بازی رایگان جدیدی است که مخصوص پلتفرم موبایل ساخته می‌شود و برای دستگاه‌های iOS و اندروید تا اواخر امسال ارائه می‌شود. Magic Awakened که با مشارکت کمپانی‌های Warner Bros و NetEase ساخته و منتشر خواهد شد، یک بازی دوئل چند نفره با سبک هنری منحصر به فرد است.

برای تماشای تریلر بازی Harry Potter: Magic Awakened کلیک کنید.

Harry potter: Magic Awakened

دیوید حداد، معاون اجرایی و مدیر کل شرکت Warner Bros گفت:«ما در ساخت Harry potter: Magic Awakened با همکاری کمپانی NetEase Games برای ایجاد یک تجربه‌ی بی‌نظیر چند نفره در یک دنیای جادویی همکاری کرده‌ایم و برای عرضه بازی روی پلتفرم موبایلی و در سطح جهانی بسیار هیجان زده هستیم.»

او همچنین اضافه کرد: «دو شرکت NetEase و Warner Bros Games از بهترین قابلیت‌های ساخت و انتشار خود برای ساخت بازی Harry Potter: Magic Awakened استفاده کردند تا تجربه گیم‌پلی جذابی را با ویژگی‌های راضی‌کننده‌ای مثل سیستم عمیق جمع کردن کارت و سبک هنری زیبا و متمایز برای بازیکنان به ارمغان بیاورند.»

شرکت NetEase یکی از بزرگترین بازی‌سازهای موبایلی است که بخش زیادی از این بازار پردرآمد را در دست دارد، خوشبختانه کیفیت بازی‌های این شرکت همواره تضمین شده بوده و این بازی جدید هری پاتر هم با توجه به جزئیات و نمایش‌هایی که از آن منتشر شده، به احتمال زیاد طرفداران این مجموعه را راضی نگه دارد. بازی بسیار گسترده است و امکان انجام فعالیت‌های مختلف در آن وجود دارد، برای مثال در تریلرهایی که از گیم‌پلی منتشر شده‌اند، گشت و گذار در هاگوارتز و حتی شرکت در مراسم معروف رقص سالانه مدرسه را می‌بینیم. حتی مینی‌گیم‌هایی مثل کوییدیچ نیز قابل بازی هستند.

وی اشاره کرد: «در حال حاضر Harry Potter: Magic Awakened توانسته رضایت بالای بازیکنان تستر‌ ما را جلب کند، همچنین استقبال طرفداران هری پاتر از این بازی باور نکردنی بوده است.»

William Ding موسس و مدیر عامل شرکت NetEase اضافه کرد:« ما بسیار خرسند هستیم که این عنوان را برای مخاطبان در سراسر جهان عرضه خواهیم کرد و اطمینان داریم که طرفداران یکی از بزرگترین برندهای جهانی، یعنی هری پاتر، شگفت زده خواهند شد که بتوانند وارد این ماجراجویی‌ شوند و داستانی عمیق را از طریق یک سفر شگفت انگیز در دنیای جادوگری با امکانات بی نهایت قدرت‌های جادویی تجربه کنند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا